Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Szamotuły: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 136268 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niezależne pakiety, które stanowią odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa lub wszystkie pakiety. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) szwów chirurgicznych, produktów farmaceutycznych. 3. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 4. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załącznikach do niniejszych specyfikacji. Pakiet Nr 1 obejmuje szwy chirurgiczne CPV 33.14.11.21-4, Pakiet Nr 2 leki przeciwzakaźne: ampicylina, gentamycyna oraz Pakiet nr 3 - leki przeciwzakaźne: teicoplanina, Pakiet nr 4 eptacog alfa tj.: CPV 33.60.00.00-6. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia. 7. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia charakteryzował się nie krótsza niż 6 miesięcy datą przydatności do użytku. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne (DZ.U 04, Nr 53, poz. 533 ze zmianami). Powyższy wymóg dotyczy pakietu nr 2, 3 i 4 9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony w pakiecie 1 spełniał wymagania narzucone Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) posiadają koncesję (zgodnie z obowiązującymi przepisami) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie minimum dwóch dostaw na każdy pakiet: . na Pakiet nr 1 - szwy chirurgiczne na łączną kwotę 381.399,00 zł . na Pakiet nr 2 - leki przeciwzakaźne: ampicylina, gentamycyna na łączną kwotę 1.600,00 zł . na Pakiet nr 3 - leki przeciwzakaźne: teicoplanina, na łączną kwotę 33.000,00 zł . na Pakiet nr 4 - eptacog alfa na łączną kwotę 66.150,00 zł 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) co potwierdzą złożonym oświadczeniem złożonym wg wzoru określonego w załączniku nr 5 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP tj. przedstawią: a) co potwierdzą złożonym oświadczeniem złożonym wg wzoru określonego w załączniku nr 6 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) opisu zaproponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego wg wzoru określonego w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ, zawierającego w szczególności wskazanie nazwy producenta. b) deklaracji zgodności CE na asortyment określony w pakiecie 1 c) W przypadku pakietu nr 1 wymagane jest złożenie próbek na wszystkie pozycje asortymentowe. 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt1. a): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia jakie należy dołączyć do oferty: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań z art.22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie minimum dwóch dostaw na każdy pakiet: . na Pakiet nr 1 - szwy chirurgiczne na łączną kwotę 381.399,00 zł . na Pakiet nr 2 - leki przeciwzakaźne: ampicylina, gentamycyna na łączną kwotę 1.600,00 zł . na Pakiet nr 3 - leki przeciwzakaźne: teicoplanina, na łączną kwotę 33.000,00 zł . na Pakiet nr 4 - eptacog alfa na łączną kwotę 66.150,00 zł 5. dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 6. opisu zaproponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego wg wzoru określonego w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ, zawierającego w szczególności wskazanie nazwy producenta. 7. deklaracji zgodności CE na asortyment określony w pakiecie 1 8. W przypadku pakietu nr 1 wymagane jest złożenie próbek na wszystkie pozycje asortymentowe. II. Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 2. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C 2D do SIWZ. 3. Wskazanie części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 1 siwz. 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. b) W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuły.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu I LO w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- Zakup Paliwa Gazowego na rynku SPOT dla "Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych wykorzystywanych przez członków ZRM.
- Dostawa leków programowych dla potrzeb Oddziału neurologicznego
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy NICI CHIRURGICZNYCH
- Dostawa immunoglobulin, pasków do glukometrów, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, produktów farmaceutycznych (...) podziale na 20 części.
- Dostawa szwów chirurgicznych -powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.