Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Przemyśl: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla pracowników.
Numer ogłoszenia: 136277 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla pracowników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla pracowników wg asortymentu i w ilościach j.n. 1. Odzież dla personelu medycznego / 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach ; 2. Obuwie dla personelu medycznego / 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach ; 3. Odzież operacyjna dla personelu medycznego / 10 poz. asortymentowych w różnych ilościach ; 4. Obuwie dla pracowników bloku operacyjnego / 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach ; 5. Odzież robocza dla personelu pomocniczego / 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach ; 6. Odzież i obuwie dla zespołów wyjazdowych Szpitalnego Oddziału Ratunkowego / 15 poz.asortymentowych ; 7. Odzież dodatkowa dla personelu pomocniczego / 9 poz. asortymentowych w różnych ilościach ; 8. Obuwie dla personelu pomocniczego / 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 223 z 2007r. poz. 1655 ) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te będą zawierać błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie n.wym. wymogów oraz zożenie w określonym w ogłoszeniu terminie następujących dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany główny formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ zawierający w treści oświadczenie, iż wykonawca: spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy; 2. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - jedno dowolne zadanie lub dowolna ilość zadań, na które wykonawca składa ofertę - załączniki ozn. nr 2.1 do 2.8 SIWZ - odpowiednio zadania 1 do 8; 3. Deklaracja zgodności WE dotycząca każdego asortymentu - w danym zadaniu na które wykonawca składa ofertę - na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005r. nr 259 poz. 2173) określającego, iż do obrotu i do używania mogą być wprowadzone tylko środki posiadające oznakowanie CE, dla których producent lub jego upoważniony przedstawiciel posiada certyfikat potwierdzający zgodność z zasadniczymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu i wystawił deklarację zgodności WE; 4. Zalecenia dotyczące prawidłowego: a) prania i użytkowania - dotyczy tylko składanych ofert na odzież; b) zalecenia dotyczące użytkowania i konserwacji - dotyczy tylko składanych ofert na obuwie; 5. Oświadczenie o udziale podwykonawcy złożone i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - tylko w przypadku jeżeli wykonanie części zamówienia powierzono podwykonawcy; 6. Oświadczenie Pełnomocnika - załącznik nr 5 SIWZ z uwzględnieniem treści art. 22 i 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - tylko w przypadku jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy; 9. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winne(-a) być podpisane(-a) przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum, lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w pkt od 3 do 9 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ; Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ; sekretariat w budynku D pok. 232 ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież dla personelu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego / 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie dla personelu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla personelu medycznego / 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież operacyjna dla personelu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież operacyjna dla personelu medycznego / 10 poz. asortymentowych w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie dla pracowników bloku operacyjnego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla pracowników bloku operacyjnego / 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odzież robocza dla personelu pomocniczego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza dla personelu pomocniczego / 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież i obuwie dla zespołów wyjazdowych Szpitalnego Oddziału Ratunkowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież i obuwie dla zespołów wyjazdowych Szpitalnego Oddz.Rat. / 15 poz.asortymentowych - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odzież dodatkowa dla personelu pomocniczego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dodatkowa dla personelu pomocniczego / 9 poz. asortyment. w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obuwie dla personelu pomocniczego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla personelu pomocniczego / 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach - wg opisu w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Tomaszów w 2025 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.