Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Lublin: Usługa sprzątania pomieszczeń, chodnika i parkingu Sądu Okręgowego w Lublinie Pl. Czechowicza 1.
Numer ogłoszenia: 136281 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110393 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń, chodnika i parkingu Sądu Okręgowego w Lublinie Pl. Czechowicza 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń Sądu Okręgowego w Lublinie w budynku przy ul. Pl. Czechowicza 1 o łącznej powierzchni 3180,94m2 oraz sprzątanie chodnika i parkingu usytuowanego z boku budynku o powierzchni 501,66,00m2. 1.Usługi codziennego sprzątania własnym sprzętem i własnymi środkami przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót, niedziel i świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole: ZAKRES CIĄGŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI -utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, -odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych, -wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, -wyrzucanie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych, -mycia zlewozmywaków lub urządzeń o podobnym przeznaczeniu, -wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie, -utrzymanie w czystości w WC, łazienkach - w tym mycie ich całego wyposażenia. 1. Korytarze: -zamiatanie i mycie posadzek, -utrzymanie w czystości wycieraczek, -odkurzanie poręczy schodowych i gablot, -utrzymanie w czystości naświetli oraz drzwi, -opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek, -odkurzanie parapetów oraz wszelkich sprzętów znajdujących się na korytarzach, jak gabloty, obrazy, tablice, gaśnice, ksero, itp., -utrzymanie w czystości koszy na śmieci, lamp, naświetli, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -odkurzanie wykładziny dywanowej, -odkurzanie i konserwacja boazerii drewnianej lub odboi z desek, -konserwacja parapetów, wykładziny PCV, lastryka, terakoty, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 2. Toalety i łazienki -zamiatanie i mycie posadzek, -utrzymanie w czystości umywalek, sedesów, luster, -bieżące uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, -opróżnianie koszy na śmieci, -mycie płytek ceramicznych, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 3. Pomieszczenia biurowe -odkurzanie, mycie i konserwowanie wykładzin PCV, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg drewnianych, parkietu i paneli podłogowych, -odkurzanie mebli, wszelkich urządzeń, grzejników, -opróżnianie koszy na śmieci, niszczarek i popielniczek, -utrzymanie w czystości koszy na śmieci, lamp, naświetli, drzwi, -używanie środków do konserwacji mebli, -konserwacja parkietów, -odkurzanie wykładziny dywanowej, -odkurzanie mebli tapicerowanych, -mycie parapetów, gablot i szaf przeszklonych, -mycie i dezynfekcja aparatów telefonicznych, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 4. Ponadto wymaga się: Bieżące wykładanie i uzupełnianie własnymi środkami higienicznymi wkładów do urządzeń (mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, worków do koszów na śmieci)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68280 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 68280
- Oferta z najniższą ceną: 68280 oferta z najwyższą ceną: 130800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.