Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Grybów: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZEDSZKOLA W RAMACH PROJEKTU: BUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POŁOŻONEGO WOKÓŁ BUDYNKU
Numer ogłoszenia: 13629 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZEDSZKOLA W RAMACH PROJEKTU: BUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POŁOŻONEGO WOKÓŁ BUDYNKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przedszkola w ramach projektu: Budowa Przedszkola Samorządowego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego wokół budynku. Zamówienie realizowane jest ze środków dotacji rozwojowej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Nr projektu: MRPO.06.01.01-12-158/09. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Dostawa wyposażenia Przedszkola Samorządowego w Grybowie, na które składa się: a) dostawa mebli przedszkolnych, b) dostawa mebli i urządzeń biurowych, c) dostawa urządzeń komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 2. Dostawa własnym transportem wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: nowy budynek Przedszkola Samorządowego w Grybowie, ul. Leszczynowa 1, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 2.3. Wniesienie, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 2.4. Wniesienie, podłączenie, uruchomienie sprzętu i urządzeń komputerowych oraz instalacja wymaganego oprogramowania. 2.5. Usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem. 3. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 4. Zamawiający udostępni pomieszczenia nowego budynku przedszkola celem rozładunku i montażu przedmiotu zamówienia od dnia 10 sierpnia 2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) udokumentują, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dostawy o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Ww. zakres i wartość zamówienia winien być odpowiedni dla części zamówienia (zgodnie z podziałem określonym w pkt 3.4 SIWZ) na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę. c) oświadczą, że Wykonawca dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) oświadczą, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6. Dokumenty (Referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.) potwierdzające, że zawarte w wykazie o którym mowa w pkt 6.5. dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty te, winny określać odbiorców, nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres dostaw oraz wartość..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków dotacji rozwojowej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Nr projektu: MRPO.06.01.01-12-158/09..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble przedszkolne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli przedszkolnych - zakres części zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble i urządzenia biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli i urządzeń biurowych- zakres części zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń komputerowych - zakres części zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.