eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodówDowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Godów: Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie
Numer ogłoszenia: 136303 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, faks 032 4765100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie pod nadzorem opiekuna na trasie : jeden raz dziennie Podbucze - Krostoszowice - Skrzyszów jeden raz dziennie Skrzyszów - Krostoszowice - Podbucze. Kursy dzienne odbywać się będą w godzinach 7.15 do 15.30. Dokładne godziny przewozu zostaną określone przez Dyrektora Zespołu Szkół w Skrzyszowie w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach. Dowozem objętych jest ok. 56 uczniów. Ostateczna lista dowożonych uczniów zostanie wskazana w terminie do 10 września 2009 roku. Wymagany do przewozu jest autobus co najmniej 35 osobowy. Dowożenie obejmuje okres roku szkolnego 2009/2010 zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - wrzesień 22 dni, październik - 22 dni, listopad - 20 dni, grudzień - 16 dni, styczeń - 20 dni, luty - 10 dni, marzec - 23 dni, kwiecień - 18 dni, maj - 20 dni i czerwiec - 17 dni - ogółem 188 dni dowozu w roku szkolnym 2009/2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierowcą, który posiada odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów - prawo jazdy kategorii D. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę polegającą na dowozie dzieci o wartości co najmniej 25.000 PLN rocznie, b) wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem usługi, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz usług wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 6.6a niniejszej specyfikacji, zawierający następujące dane : nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania usług, opis wykonywanych usług wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, wartość zrealizowanych usług. 5. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie np. referencje. 6. Wykaz zawierający dane osób które będą wykonywać usługę (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy). 7. Oświadczenie kierowców, że nie byli karani. 8. Oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności kierowcy (na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie). 9. Oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności opiekuna ( na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie). 10. Oświadczenie o zapewnieniu zastępczego środka transportu (w przypadku gdy wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu na warunkach przedstawionych w swojej ofercie). 11. Dokument uprawniający wykonawcę do transportu drogowego w zakresie przewozu osób - ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywanych czynności (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy, posiadane kwalifikacje). 13. Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego środka transportu - autobus minimum 35 osobowy z automatycznie otwieranymi drzwiami, posiadający miejsca siedzące skierowane przodem do kierunku jazdy (należy potwierdzić kserokopią dowodu rejestracyjnego). 14. Dokument potwierdzający aktualny przegląd techniczny pojazdu. 15. Wypełniony druk oferta. 16. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 17. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 18. Oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu do wykonania określonego zakresu usług. 19. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów pokój numer 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.