Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Radom: Zakup i dostawa materiałów komputerowych, elektroinstalacyjnych i radiokomunikacyjnych dla potrzeb KWP zs. w Radomiu. Numer sprawy 27 / 2013
Numer ogłoszenia: 136322 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów komputerowych, elektroinstalacyjnych i radiokomunikacyjnych dla potrzeb KWP zs. w Radomiu. Numer sprawy 27 / 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz, tj. wykaz materiałów komputerowych, załącznik nr 2 do siwz, tj. wykaz materiałów radiokomunikacyjnych i załącznik nr 3 do siwz, tj. wykaz materiałów elektroinstalacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia, w dostawie jednorazowej w terminie 10 dni od daty złożenia pisemnego zamówienia przekazanego drogą faksową lub elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59. Wykonawca do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia dostarczy w dacie dostawy dokument określający warunki i okres gwarancji. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy używania przedmiotu zamówienia licząc od daty dostawy. W razie stwierdzenia wad lub braków w przedmiocie zamówienia Zamawiający złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany będzie udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 32.20.00.00-5, 31.73.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. ) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w tym także w przypadku spółki cywilnej) wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. 3. ) Wypełniony Formularz ofertowy - (załącznik nr 8 do siwz). 4. ) Wykazy - cenniki asortymentowo ilościowe materiałów komputerowych, materiałów radiokomunikacyjnych i materiały elektroinstalacyjne (wzór stanowi załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do siwz ) stanowiący integralną część Formularza ofertowego. 5. ) W przypadku dokumentu określonego w pkt. III.4.3.1 w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801, 8 piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801, 8 piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów komputerowych ( załącznik nr 1 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz, tj. wykaz materiałów komputerowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia, w dostawie jednorazowej w terminie 10 dni od daty złożenia pisemnego zamówienia przekazanego drogą faksową lub elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59. Wykonawca do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia dostarczy w dacie dostawy dokument określający warunki i okres gwarancji. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy używania przedmiotu zamówienia licząc od daty dostawy. W razie stwierdzenia wad lub braków w przedmiocie zamówienia Zamawiający złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany będzie udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów radiokomunikacyjnych ( załącznik nr 2 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do siwz, tj. wykaz materiałów radiokomunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia, w dostawie jednorazowej w terminie 10 dni od daty złożenia pisemnego zamówienia przekazanego drogą faksową lub elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59. Wykonawca do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia dostarczy w dacie dostawy dokument określający warunki i okres gwarancji. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy używania przedmiotu zamówienia licząc od daty dostawy. W razie stwierdzenia wad lub braków w przedmiocie zamówienia Zamawiający złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany będzie udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów elektroinstalacyjnych ( załącznik nr 3 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do siwz, tj. wykaz materiałów elektroinstalacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia, w dostawie jednorazowej w terminie 10 dni od daty złożenia pisemnego zamówienia przekazanego drogą faksową lub elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59. Wykonawca do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia dostarczy w dacie dostawy dokument określający warunki i okres gwarancji. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy używania przedmiotu zamówienia licząc od daty dostawy. W razie stwierdzenia wad lub braków w przedmiocie zamówienia Zamawiający złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany będzie udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do SWPZZPOZ w Radomiu" - 11/2025
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.