Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Biała Podlaska: Likwidacja wyrobów tytoniowych, kosmetyków, wyrobów z tworzyw sztucznych, wyrobów drewnianych, wyrobów ze szkła, odzieży, obuwia.
Numer ogłoszenia: 136368 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax 083 3443397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów tytoniowych, kosmetyków, wyrobów z tworzyw sztucznych, wyrobów drewnianych, wyrobów ze szkła, odzieży, obuwia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie transportem Wykonawcy w okresie od dnia 15.07.2008r do dnia 31.12.2009r usług w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych o łącznej wadze 540 ton oraz niszczenia innych towarów, a w szczególności kosmetyków w opakowaniach plastikowych, szklanych, bądź aluminiowych, wyrobów z tworzyw sztucznych, wyrobów drewnianych, wyrobów ze szkła, odzieży, obuwia o łącznej wadze 10 ton. Wyroby tytoniowe będą odbierane przez Wykonawcę jego transportem - (z wyłączeniem odbioru wyrobów tytoniowych z magazynu w Lublinie, wyroby tytoniowe z Lublina Zamawiający dostarczy własnym transportem) sukcesywnie z magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w miejscowościach : Koroszczynie (transport samochodem typu TIR 4 razy), Krasnymstawie (transport samochodem typu TIR 30 razy), Hrebennem (transport samochodem typu TIR 7 razy), Dorohusku (transport samochodem typu TIR 15 razy), Lublinie (transport samochodem typu BUS 4 razy), przy czym jednorazowa dzienna dostawa do zniszczenia może odbywać się samochodem typu TIR o maksymalnej masie dostarczonych wyrobów nie przekraczającej około 9,5 tony lub innymi środkami transportowymi o masie odpowiednio mniejszej (łącznie nie przekraczającej około 9,5 tony jednorazowej dziennej dostawy - tj. ok. 350 tys. paczek). W oferowanej cenie należy ująć koszt niszczenia wyrobów tytoniowych i transportu. Inne towary a w szczególności kosmetyki w opakowaniach plastikowych, szklanych, bądź aluminiowych, wyroby z tworzyw sztucznych, wyroby drewniane, wyroby ze szkła, odzież, obuwie o łącznej wadze 10 ton Zamawiający będzie dostarczał sukcesywnie własnym transportem. OPIS PROCESU NISZCZENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH I TOWARÓW WG. DWÓCH SPOSOBÓW Sposób nr I Proces niszczenia (unieszkodliwienia) wyrobów tytoniowych - 540 ton oraz innych wyrobów - 10 ton, winien odbywać się dwuetapowo. Proces dwuetapowy unieszkodliwienia odpadów polegający na: 1) wykonywaniu w I-szym etapie mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających dostarczonych wyrobów tytoniowych i innych towarów, które ma na celu przygotowanie dostarczonych w/w wyrobów i towarów do unieszkodliwienia. Proces ten nie może trwać dłużej niż 5 godzin licząc czas od momentu rozpoczęcia rozładunku dostarczonej partii wyrobów lub towarów (tzn. jednorazowej dziennej dostawy - ok. 9,5 tony tj. ok. 350 tys. paczek), aż do zakończenia całego procesu mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających, a następnie 2) wykonaniu w II-gim etapie unieszkodliwienia odpadów poprzez spalenie odpadów i pozostałości powstałych w procesie I-go etapu, o którym mowa w punkcie 1. Sposób nr II Proces niszczenia (unieszkodliwienia) wyrobów tytoniowych - 540 ton oraz innych wyrobów - 10 ton, winien odbywać się jednoetapowo. Proces jednoetapowy unieszkodliwienia odpadów polegający na bezpośrednim spaleniu dostarczonych wyrobów tytoniowych i innych towarów przy czym w/w proces jednoetapowy nie może trwać dłużej niż 5 godzin - licząc czas od momentu rozpoczęcia rozładunku dostarczonej partii wyrobów lub towarów (tzn. jednorazowej dziennej dostawy - ok. 9,5 tony tj. ok. 350 tys. paczek) aż do zakończenia tego procesu. Dodatkowe wymagania 1) nieruchomość pozostająca w dyspozycji Wykonawcy, na której znajduje się zakład likwidujący wyroby i towary musi spełniać następujące wymagania: a) dojazd najkrótszą drogą do zakładu likwidującego wyroby tytoniowe i inne towary z każdej w/w miejscowości wymienionej w rozdziale II SIWZ, w której położony jest magazyn Izby Celnej nie może przekroczyć odległości 200 km. , b) place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących rozdrabnianiu i niszczeniu (przy wyborze sposobu I , bądź do urządzeń do spalania (przy wyborze sposobu II ). W obu Sposobach odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń rozdrabniających bądź od spalających nie mogą przekroczyć 30m., c) miejsce, w którym będą znajdować się urządzenia służące do mechanicznego rozdrabniania i niszczenia wyrobów i towarów musi być oddzielone od miejsca w którym gromadzą się odpady powstałe w I etapie procesu technologicznego - ( dla sposobu I ), d) w trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego), 2) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny: a) służący do mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających ( dla sposobu I, niszczenia wyrobów i towarów), b) służące do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać rozładunku w trakcie niszczenia wyrobów i towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny ( dla sposobu I oraz dla sposobu II, niszczenia wyrobów i towarów). 3) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu TIR do przewozu wyrobów tytoniowych, umożliwiający do przewiezienia jednorazowej masy ładunku ok. 9,5 tony tj. ok. 350 tys. paczek, przewożonych do zakładu likwidującego, z każdej w/w miejscowości w rozdziale II SIWZ, - za wyjątkiem magazynu Zamawiającego znajdującego się w Lublinie. Pojazd transportowy winien być przystosowany do zaplombowania ładunku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.13.30 - Usługi spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ROZDZIAŁ III - OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy , b) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, c) spełniają wszystkie pozostałe warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz te, które zostały określone jako dodatkowe wymagania wymienione w niniejszym rozdziale. d) wykonają przedmiot zamówienia wg jednego z dwóch przedstawionych powyżej sposobów niszczenia wyrobów i towarów. Dodatkowe wymagania 1) nieruchomość pozostająca w dyspozycji Wykonawcy, na której znajduje się zakład likwidujący wyroby i towary musi spełniać następujące wymagania: a) dojazd najkrótszą drogą do zakładu likwidującego wyroby tytoniowe i inne towary z każdej w/w miejscowości wymienionej w rozdziale II SIWZ, w której położony jest magazyn Izby Celnej nie może przekroczyć odległości 200 km. , b) place manewrowe, ciągi jezdne na terenie nieruchomości i zakładu likwidującego muszą zapewniać bezkolizyjny dojazd samochodu typy BUS i typu TIR do urządzeń służących rozdrabnianiu i niszczeniu (przy wyborze sposobu I , bądź do urządzeń do spalania (przy wyborze sposobu II ). W obu Sposobach odległości zaparkowanego samochodu dostawczego od urządzeń rozdrabniających bądź od spalających nie mogą przekroczyć 30m., c) miejsce, w którym będą znajdować się urządzenia służące do mechanicznego rozdrabniania i niszczenia wyrobów i towarów musi być oddzielone od miejsca w którym gromadzą się odpady powstałe w I etapie procesu technologicznego - ( dla sposobu I ), d) w trakcie trwania procesu technologicznego pomieszczenia, w których będą przebywać pracownicy Zamawiającego, muszą zapewniać właściwe warunki BHP ( w szczególności eliminować zapylenie, zapewniać możliwość obserwacji całego procesu technologicznego), 2) Wykonawca musi posiadać sprzęt mechaniczny: a) służący do mechanicznego mielenia w urządzeniach rozdrabniających ( dla sposobu I, niszczenia wyrobów i towarów), b) służące do rozładunku transportu (m. in. wózki widłowe samojezdne oraz dodatkowo ręczne itp.) oraz zapewnić pracowników, którzy będą dokonywać rozładunku w trakcie niszczenia wyrobów i towarów oraz obsługiwać cały proces technologiczny ( dla sposobu I oraz dla sposobu II, niszczenia wyrobów i towarów). 3) Wykonawca ma zapewnić pojazd transportowy typu TIR do przewozu wyrobów tytoniowych, umożliwiający do przewiezienia jednorazowej masy ładunku ok. 9,5 tony tj. ok. 350 tys. paczek, przewożonych do zakładu likwidującego, z każdej w/w miejscowości w rozdziale II SIWZ, - za wyjątkiem magazynu Zamawiającego znajdującego się w Lublinie. Pojazd transportowy winien być przystosowany do zaplombowania ładunku. 1.2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy, c) nie spełniają warunków i wymagań, które zostały określone w SIWZ z uwzględnieniem dodatkowych wymagań, d) nie wykonują przedmiotu zamówienia wg jednego z dwóch dopuszczonych sposobów niszczenia wyrobów i towarów. 1.3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, Wykonawca składa następujące dokumenty oraz oświadczenia: A.1. DOKUMENTY : A.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii dokumentu opatrzonego klauzulą za zgodność z oryginałem, datą i podpisem osoby uprawnionej. A.1.2. Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami uzyskane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.Nr 62, poz. 628 z poźn. zm.) dotyczące zbierania, unieszkodliwiania odpadów - w kopii poświadczonej za godność z oryginałem. UWAGA - do niszczenia wyrobów tytoniowych i innych towarów wg procesu technologicznego dwuetapowego tj. w oparciu o sposób I wymagane jest aby Wykonawca posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane na podstawie w/w ustawy o odpadach, natomiast do niszczenia wyrobów tytoniowych i innych towarów wg procesu technologicznego jednoetapowego tj. w oparciu o sposób II wymagane jest aby Wykonawca posiadał zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów wydane na podstawie ww. ustawy o odpadach. A.2. OŚWIADCZENIA A.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2. A.2.2. podpisane oświadczenie Wykonawcy lub Wykonawców o spełnieniu warunków jakim winna odpowiadać nieruchomość wg załącznika nr 3 do SIWZ A.2.3. podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, A.2.4. dokumenty (np. pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. B.1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty : B.1.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A.1. ppkt A.1.1., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie B.1.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. B.1. ppkt.A.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B.1.3.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Połnocna 19, 21-500 Biała Podlaska, pokoj nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Budowa sieci wodociągowej w m. Woskrzenice Duże, Woskrzenice Małe etap II
- Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej ul. Bajeczna w Grabanowie
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.