Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych
Numer ogłoszenia: 136369 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 649 655,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych w zakresie zadań od nr 1 - 14 oraz nr 16.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.13.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 800,00 PLN - zadanie nr 2 - 1 400,00 PLN - zadanie nr 3 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 4 - 3 000,00 PLN - zadanie nr 5 - 600,00 PLN - zadanie nr 6 - 1 100,00 PLN - zadanie nr 7 - 600,00 PLN - zadanie nr 8 - 250,00 PLN - zadanie nr 9 - 150,00 PLN - zadanie nr 10 - 100,00 PLN - zadanie nr 11 - 150,00 PLN - zadanie nr 12 - 450,00 PLN - zadanie nr 13 - 800,00 PLN - zadanie nr 14 - 800,00 PLN - zadanie nr 15 - 250,00 PLN - zadanie nr 16 - 30,00 PLN - zadanie nr 17 - 100,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, nr 13, nr 14, - 35 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, - 25 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 70 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, nr 7, - 27 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, - 6 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8, nr 9, - 2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10, nr 17, - 3 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 11, -10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12, - 5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 15, - 1 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 16. UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej, wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) konieczności przesunięcia terminów umownych jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej 5)zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. UWAGA: Pkt 5) dotyczy wyłącznie umowy w sprawie zamówienia dotyczącego realizacji zadań nr 12, nr 15, nr 16, nr 17
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A - administracji, pok. 019, cena 12,00 PLN + koszty przekazania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A - administracji, pokój 201, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszulki wprowadzające krótkie i długie do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulki wprowadzające o bardzo dużej odporności na zagięcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 47 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających krótkich i długich do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulek wprowadzających o bardzo dużej odporności na zagięcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadniki obwodowe, prowadniki do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadniki sztywne do dostępu kontrlateralnego i prowadniki naczyniowe hyfrofilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 80 340,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników obwodowych, prowadnikóch do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadników sztywnych do dostępu kontrlateralnego i prowadników naczyniowych hyfrofilnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki angiograficzne diagnostyczne i mikrocewniki zabiegowe oraz cewniki balonowe niskoprofilowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 58 300,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych i mikrocewników zabiegowych oraz cewników balonowych niskoprofilowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stenty samorozprężalne do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stenty samorozprężalne pokryte lekiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 171 360,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stentów samorozprężalnych pokrytych lekiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki balonowe do PTA 0,018 OTW oraz do PTA 0,014 OTW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 35 600,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników balonowych do PTA 0,018 OTW oraz do PTA 0,014 OTW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stenty montowane na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stenty pokrywane lekiem antyproliferacyjnym montowane na balonie do tętnic o małej średnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 64 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów montowanych na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stentów pokrywanych lekiem antyproliferacyjnym montowanych na balonie do tętnic o małej średnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koszulki wprowadzające długie o bardzo dużej odporności na zagięcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 33 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających długich o bardzo dużej odporności na zagięcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadniki 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 13 200,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadniki do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 900,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki angiograficzne diagnostyczne do wybiórczego kontrastowania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 500,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki angiograficzne zabiegowe do wybiórczego kontrastowania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 680,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych zabiegowych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Strzykawki wysokociśnieniowe z manometrem oraz strzykawki z igłą z gwintem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 22 850,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy strzykawek wysokociśnieniowych z manometrem oraz strzykawek z igłą z gwintem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stenty samorozprężalne z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 43 400,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Stenty samorozprężalne z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 43 400,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Stentgrafty do tętnic obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 10 800,00 PLN są sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Urządzenia skręcające ( torker ) oraz Y konektory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 1 800,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające ) są sukcesywne dostawy urządzeń skręcających ( torker ) oraz Y konektorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy do trombolizy oraz systemy do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 4 525,00 PLN są sukcesywne dostawy zestawów do trombolizy oraz systemów do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.