Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Starachowice: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego adaptacji i rozbudowy zabytkowego zespołu pałacowego Schoenberga w Wąchocku na cele rekreacyjno-wypoczynkowo-turystyczne.
Numer ogłoszenia: 136380 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie NOVUM FLUMEN, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2754118, fax 041 2754118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.novumflumen.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego adaptacji i rozbudowy zabytkowego zespołu pałacowego Schoenberga w Wąchocku na cele rekreacyjno-wypoczynkowo-turystyczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji i rozbudowy zabytkowego zespołu pałacowego Schoenberga w Wąchocku na cele rekreacyjno-wypoczynkowo-turystyczne wraz z ostatecznym pozwoleniem na budowę w formie decyzji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się 2 lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia ocena w/w warunku dotyczyć będzie Wykonawców łącznie). b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia (tj. przed dniem przekazania ogłoszenia) niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, opracował co najmniej: - 1 projekt budowlano-wykonawczy obiektu użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Doświadczenie oferent musi udokumentować referencjami o należytym wykonaniu pracy wydanymi przez Zlecającego. Oferent zobowiązany jest złożyć wraz z referencjami zdjęcia lub wizualizację wykonanych obiektów a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, złożyć informację o stanie realizacji inwestycji wykonywanej na podstawie opracowanej przez Oferenta dokumentacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 2 lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. c) dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania: - w składzie zespołu projektowego znajduje się przynajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w zakresie architektonicznym bez ograniczeń oraz będąca członkiem Izby Architektów. d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 500 000 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 2 lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie); 2) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe w wysokości, co najmniej 50 000 PLN lub zdolność kredytową w w/w wysokości. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których będzie wartość podana w EURO, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia EURO na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu waluty EURO na dzień ogłoszenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie); 3) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 200 000 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie); e) spełniać warunki określone w art.22, ust.1.ustawy z dnia 29.01.2004 PZP; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) Wykonawca spełnia warunek poprzez złożenie Oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik 2 do niniejszego Wniosku. Spełnienie przez Wykonawcę warunków formalnych udziału w postępowaniu, podanych powyżej, ocenione będzie na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku. f) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 PZP; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca spełnia warunek poprzez złożenie Oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik 2 do niniejszego Wniosku. Spełnienie przez Wykonawcę warunków formalnych udziału w postępowaniu, podanych powyżej, ocenione będzie na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca spełnia warunek poprzez złożenie Oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik 2 do niniejszego Wniosku. Spełnienie przez Wykonawcę warunków formalnych udziału w postępowaniu, podanych powyżej, ocenione będzie na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku. b) Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy, ich znaczenie oraz sposób dokonywania oceny przedstawia zestawienie, i tak: Warunek 1 odnoszący się do właściwości wykonawcy: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu przynajmniej: - 1 projektu budowlano-wykonawczego obiektu użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Znaczenie - 70% Sposób dokonywania oceny: Za jedną wykonaną należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługę opracowania projektu budowlano-wykonawczego obiektu użyteczności publicznej wraz z projektem zagospodarowania terenu Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde kolejne wskazane opracowanie ww. typu projektu budowlanego Wykonawca otrzyma po 2 punkty jednak nie więcej niż 10 punktów. Warunek 2 odnoszący się do właściwości wykonawcy: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez osiągnięcie w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychodu netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 500 000 PLN. Znaczenie - 30% Sposób dokonywania oceny: Za osiągnięcie w którymkolwiek roku obrotowym z ostatnich trzech lat obrotowych przychodu netto ze sprzedaży powyżej 500 000 PLN wykonawca otrzyma 0 punktów, za każde kolejne rozpoczęte 200.000 PLN Wykonawca otrzyma po 2 punkty jednak nie więcej niż punktów 10.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i charakterem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. g) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) Sprawozdanie finansowe albo jego część określającą przychody netto ze sprzedaży, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności w zakresie przychodów netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. i) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. j) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). l) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,4
- 2. Spójność proponowanego rozwiązania z zamierzeniami Zamawiającego (pod względem architektonicznym i funkcjonalnym) - 0,4
- 3. Koszty realizacji projektu i walory eksploatacyjne - 0,15
- 4. Zasady współpracy z Zamawiającym (metodyka) - 0,05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.novumflumen.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.novumflumen.org.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 27-200 Starachowice, ul. Radomska 76, pok. 303, III p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2025 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
więcej: przetargi w Starachowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.