Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Tarnowskie Góry: Świadczenie usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 136400 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bytomska 15, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854244, faks 032 2854244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu i członków ich rodzin, podlegających aktywizacji zawodowej i integracji społecznej, będących bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo i pracującymi klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach. Planowane zajęcia to: warsztaty umiejętności interpersonalnych (dla 48 uczestników projektu) wraz z opieką nad dziećmi, warsztaty radzenia sobie z problemami wychowawczymi i prowadzenia gospodarstwa domowego oraz wyjazdowe warsztaty z zakresu identyfikacji czynników bezrobocia (dla 12 uczestników) wraz z opieką nad dziećmi, usługa asystenta rodziny (dla 7 rodzin), indywidualne poradnictwo zawodowe (dla 47 uczestników). Zajęcia będą realizowane na terenie miasta Tarnowskie Góry(za wyjątkiem części B2) od czerwca do listopada br. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.00.00.00-0, 85.30.00.00-2, 85.32.00.00-8, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował lub realizuje w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na : a) prowadzeniu warsztatów z kształtowania umiejętności interpersonalnych (wymaganie dotyczy części A); b) prowadzeniu warsztatów z kształtowania umiejętności opiekuńczo wychowawczych oraz identyfikacji czynników bezrobocia (wymaganie dotyczy odpowiednio części B1 oraz B2); c) świadczeniu usługi asystenta rodziny lub pokrewnej ze względu na wykonywany zakres usługi (dotyczy części C); d) świadczeniu usług doradztwa zawodowego (dotyczy części D). Ponadto Wykonawca musi wykazać, że świadczone przez niego usługi zostały zrealizowane z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz ukończoną szkołę trenerów lub couchów (dotyczy części A) b) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz ukończoną szkołę trenerów lub couchów (dotyczy części B1 i B2) c) co najmniej 4 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe lub licencjackie posiadających doświadczenie w pracy bezpośredniej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym ; w tym 2 osoby należy wskazać do świadczenia usługi, a pozostałe dwie, jako osoby rezerwowe działające w zastępstwie (dotyczy części C) d) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe w tym zakresie lub licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (dotyczy części D)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 B ustawy, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ). 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1.Opis zmiany: a) zmiana wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj.: obniżenie ceny za realizację usługi; b) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu terminu zawarcia umowy uniemożliwiającego realizację usługi w terminie wskazanym w umowie c) zmiana miejsca realizacji usługi, pod warunkiem wskazania przez wykonawcę innego miejsca spełnienia świadczenia o standardach nie gorszych niż określone w specyfikacji (dotyczy części A, B1 B2) d) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy; e) siła wyższa; f) inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę; a) opis proponowanej zmiany; b) wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; c) termin wprowadzenia zmian; d) należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Bytomska 15
42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bytomska 15 42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty umiejętności interpersonalnych dla uczestników,uczestniczek projektu pn.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry oraz zapewnienie opieki nad dziećmi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników,uczestniczek: 48 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 4 (po 12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem: 80 godzin - na 1 grupę 20 godzin,. Przewidywana liczba dzieci pod opieką: w lipcu i sierpniu do 8 dzieci w wieku od 1 r.ż. do 7 r.ż. Czas trwania zajęć: 5 spotkań po 4 godziny dla każdej grupy, średnio po 2 spotkania tygodniowo (od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych), zgodnie z harmonogramem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B 1 Warsztaty kształcenia umiejętności opiekuńczo - wychowawczych oraz radzenia sobie z prowadzeniem gospodarstwa domowego pt.: Akademia Rodzica B 2 - wyjazdowy warsztat identyfikacji czynników bezrobocia (kontynuacja cz. B1) wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B 1: Liczba uczestników, uczestniczek: 12 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 1 (12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem 28 godzin Przewidywana liczba dzieci pod opieką: w trakcie trwania zajęć 5 dzieci w wieku od 3 r.ż. do 12 r.ż. Czas trwania zajęć: 7 spotkań po 4 godziny średnio po 2 spotkania tygodniowo (od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych), zgodnie z harmonogramem B 2 Liczba uczestników, uczestniczek: 12 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 1 - (12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem 8 godzin Przewidywana liczba dzieci pod opieką: 19 dzieci w wieku od 3 r.ż. do 12 r.ż. Czas trwania: 3 dni (zajęcia od piątku do niedzieli prowadzone w formie warsztatów) zgodnie z harmonogramem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa asystenta rodziny dla rodzin uczestniczących w projekcie pt.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków asystentów należeć będzie środowiskowa praca z rodziną korzystających ze świadczeń ośrodka pomocy społecznej, których członkowie są w wieku aktywności zawodowej. Liczba uczestników, uczestniczek: 7 rodzin , Liczba godzin ogółem 336 (na jedną rodzinę 48 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.30.00.00-2, 85.32.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne poradnictwo zawodowe dla uczestników projektu pt.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników, uczestniczek: 47 osób, Liczba godzin ogółem 141 (na jedną osobę 3 godziny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup samochodu typu PICK-UP 4x4, wyposażonego w pług lemieszowy
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawa sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych, oraz przejść dla pieszych z oświetleniem asymetrycznym dedykowanym na terenie powiatu tarnogórskiego"
- Wykonanie usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Unisław
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.