Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Ustroń: Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 136414 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. , ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na dostawie odzieży specjalistycznej oraz obuwia ochronnego dla personelu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz asortymentów oraz opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1A do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy wzory różnych rozmiarów oferowanej odzieży i obuwia, na podstawie których zostanie złożone zapotrzebowanie na odpowiedni rozmiar oraz zapewni wymianę przedmiotu zamówienia w przypadku niedopasowania. 4. Odzież i obuwie zostanie dostarczone do Zamawiającego zapakowane kompletami. 5. W każdym z zamówionych ubrań (żakiety, bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy itd.): od spodu - zostanie wszyta informacja określająca: rodzaj materiału, temperaturę prania, możliwość prasowania. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zbadania parametrów zaoferowanego materiału na koszt Wykonawcy, który złożył ofertę z danymi próbkami. W wypadku, gdy badania wykonane przez podmiot wskazany przez Zamawiającego wykażą, że materiał nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę takiego Wykonawcy, natomiast Wykonawca ma obowiązek zapłacić za przeprowadzone badania tkaniny, gdyż fakt złożenia oferty świadczy o podjęciu przez niego takiego zobowiązania. Badanie zleci Wykonawca, po pisemnym zaakceptowaniu jednostki wykonującej badanie przez Zamawiającego. Odmowa zapłaty lub brak odpowiedzi na pismo Zamawiającego wzywające do zbadania tkaniny, jest równoznaczna z odmową zgody na zbadanie materiału i świadczy o tym, że zaproponowany materiał nie spełnia wymogów SIWZ, co stanowi podstawę odrzucenia oferty. 7. Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego). 8.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a, wraz z próbkami materiałów 10 cm x10 cm - dotyczy części od I do III. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5, 8) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością; 9) wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia- załącznik nr 6, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 10) oświadczenie - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, po. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie odzieży medycznej dla personelu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy ubraniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie zestawów ubraniowych dla personelu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież pozostała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie obuwia roboczego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zastawek mechanicznych serca oraz fartuchów chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa odzieży dla edukatorów w ramach Kampanii Kolejowe ABC III
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY REPREZENTACYJNEJ DLA PRACOWNIKÓW AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - z podziałem na 3 zadania
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.