Ogłoszenie z dnia 2007-02-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bezledy: dostawa oleju opałowego dla Zakładu Obsługi Międzyn. Przejść. Gran. w Bezledach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych w Bezledach, do kontaktów: Karol Zborowski, 11-200 Bartoszyce, 11-200 Bezledy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7616516, fax 089 7616519, e-mail: zopg.bezledy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bezledy-zopg.bip-wm.pl Adres profilu nabywcy (URL): j.w. Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Gospodarstwo Pomocnicze; Działalność Pomocnicza na Rzecz. Adm. Publ. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego dla Zakładu Obsługi Międzyn. Przejść. Gran. w Bezledach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1. DPG Bezledy, 2. DPG Grzechotki i DPG Gronowo, 3. DPG Gołdap. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ, sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych w Bezledach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, zaświadczenie z ZUS, aktualna informacja z KRK; szczegóły w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I - 3600,00 zł, Część II - 6400,00 zł, Część III - 820,00 zł, Całość - 10 820,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają wymagania określone w SIWZ, Spełniają warunki określone w art. 22 P.z.p., Nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisyjne sprawdzenie zgodności i kompletności ofert z wymogami SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Termin płatności (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bezledy-zopg.bip-wm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2007, godzina 13:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa oleju opałowego dla DPG Bezledy. 1) Krótki opis: Opis przedmiotu określa załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 180 000 litrów - Grzechotki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Termin płatności (%) 20 6) Informacje dodatkowe: w SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa oleju opałowego dla DPG Grzechotki i DPG Gronowo. 1) Krótki opis: Opis przedmiotu określa załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 1) Grzechotki - 280 000 litrów, 2) Gronowo - 38 000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Termin płatności (%) 20 6) Informacje dodatkowe: w SIWZ CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa oleju opałowego dla DPG Gołdap. 1) Krótki opis: Opis przedmiotu określa załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 41 000 litrów - Gołdap. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Termin płatności (%) 20 6) Informacje dodatkowe: w SIWZ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opałowego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego w roku 2025 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Podwilku"
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego w roku 2025 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Zubrzycy Górnej
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 lub równoważnego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (grzewczego) do obiektów Zakładu Karnego w Sztumie.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.