Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Gliwice: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 13645 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje sukcesywne świadczenie usług transportowych niżej wymienionym sprzętem: a) świadczenie usług koparko-ładowarką o pojemności 0,4 do 0,8 m3 z możliwością czołowego równania terenu podczas: naprawy awaryjnej poboczy, rowów oraz prac porządkowych w ciągu dróg powiatowych oraz tras rowerowych na obszarze działania Obwodu Drogowego w Pyskowicach i Obwodu Drogowego w Gliwicach. Przewidywana ilość godzin pracy koparko-ładowarki wraz operatorem - 200 godz. b) świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym o ładowności do 10 ton z możliwością rozładunku na trzy strony. Samochód dostosowany winien być do przewozu masy mineralno-asfaltowej na gorąco (wyposażony w przykrycie brezentowe) oraz materiałów sypkich, sztukowych, na obszarze działania Obwodu Drogowego w Pyskowicach, Obwodu Drogowego w Gliwicach oraz trasach rowerowych będących w utrzymaniu ZDP Gliwice Przewidywana ilość godzin pracy samochodu wraz z kierowcą - 700 godz. 2. Wykonawca wykona zamówienia we własnym zakresie i bez udziału podwykonawców.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6, przy czym ich wartość nie może przekroczyć różnicy między wartością przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia a kwotą zaoferowaną przez Wykonawcę.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada co najmniej następujący sprzęt (własny lub wydzierżawiony) niezbędny do wykonania robót tj.: - koparka o poj. 04 do 0,8 m3- 1 szt; - samochód ciężarowy o ładowności do 10 ton - 2 szt. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy; b) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zamawiającemu do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - Sekretariat (pok.14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- wykonanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, w ramach rządowego programu wsparcia budownictwa z Funduszu Dopłat - BGK XV.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla cmentarza przy ul. Poniatowskiego 16 w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
- Świadczenie usług transportowych w związku z organizacją wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z operatorem w 2025 roku
- Usługi wynajmu maszyn budowlanych do remontów dróg gminnych
- Dostawa kruszywa do remontów dróg gminnych na terenie Gminy Miastko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
- Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2025 na terenie miasta i gminy Choroszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.