eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieDostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 1364 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491854 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Szpitalna 9, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 16 76, faks 32 287 16 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna dla dzieci i młodzieży.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( zgodna z zapotrzebowaniami Zamawiającego ) dostawa artykułów żywnościowych ( zwanych dalej produktami ) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach: - ryby przetworzone i konserwowane; - owoce i warzywa; - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; - produkty mleczarskie; - jaja; - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych; - artykuły ogólnospożywcze; - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz cenowy będący załącznikiem do oferty. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1.warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: jabłka: soczyste, słodkie , twarde, waga ok. 15 dkg banany: żółte, twarde, mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera, waga ok. 10 dkg dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 7 dkg 2. mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencja elastyczna, jędrną, pałki kurczaka - waga ok. 15 dkg 3. produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 4. bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; 5. w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; 6. częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu, częstotliwość dostaw pieczywa - codziennie w dni robocze; 7. termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 24 godziny 8. warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz.U. z 2003 r. nr 21, poz. 179) 9. oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta. 10. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: - wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; - wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); - warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP GHP ( GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP - Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji); - dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; - przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. Z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.). Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7:00 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. z wyłączeniem następujących terminów: w czasie przerw w zajęciach szkolnych mających miejsce w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii letnich, zimowych, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oświatowego oraz w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. Dla potrzeb niniejszego postępowania zamawiający informuje, że rozpoczęcie dostaw artykułów żywnościowych winno nastąpić z uwzględnieniem rozruchu kuchni szkoły zamawiającego, który następuje nie później niż po 2 dniach od rozpoczęcia roku szkolnego. UWAGA!!! Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz cenowy - Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do produktów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym - Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym - Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy, należy uznać za minimalne. W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje, poprzez wskazanie w formularzu cenowym Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy, w kolumnie 5, produkt równoważny produktowi określonemu w SIWZ, jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ - załączyć do oferty: 1. Wykaz produktów równoważnych ( Dodatek nr 5 do SIWZ Załącznik nr 5 do oferty) zawierający opis każdego z materiałów równoważnych, zawierający a) Pozycję formularza cenowego, do której odnosi się opis materiału równoważny; b) Znak towarowy oraz nazwę materiału określonego przez Zamawiającego w SIWZ; c) Nazwę materiału równoważnego (znak towarowy, nazwę materiału równoważnego) 2. Dokumenty - Załącznik nr 6 do oferty, w szczególności karty katalogowe potwierdzające, że oferowany materiał równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców np. konsorcjum, dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: Część I - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone i konserwowane. Część II - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: owoce i warzywa; Część III - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Część IV - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty mleczarskie Część V - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: jaja; Część VI - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty przemiału ziarna, skrobi produktów skrobiowych Część VII - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły żywnościowe; Część VIII - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie; Część IX - dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mięso i wyroby mięsne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone i konserwowane.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABEL Sp. J. Wysota Hurtownia Mrożonek, ul. Towarowa 6, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2013,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2013,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2246,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep spożywczy i przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3210,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2942,3

  • Oferta z najniższą ceną: 2942,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3368,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep spożywczy i przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12293,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11367,65

  • Oferta z najniższą ceną: 11367,65 / Oferta z najwyższą ceną: 12392,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep spożywczy i przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1848,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: produkty przemiału ziarna, skrobi produktów skrobiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep spożywczy i przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1614,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1405,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1405,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1531,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły żywnościowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep spożywczy i przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17085,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17202,42

  • Oferta z najniższą ceną: 17202,42 / Oferta z najwyższą ceną: 17202,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Adam Nolewajka, ul. Okrzei 20, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3516,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2639,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2639,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3844,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.