eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZałożenie osnowy realizacyjnej dla projektowanej trasy S-7 na odcinku Koszwały - Kazimierzowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Gdańsk: Założenie osnowy realizacyjnej dla projektowanej trasy S-7 na odcinku Koszwały - Kazimierzowo
Numer ogłoszenia: 136500 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie osnowy realizacyjnej dla projektowanej trasy S-7 na odcinku Koszwały - Kazimierzowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: 1) założenie podstawowej osnowy realizacyjnej dla inwestycji; 2) stabilizację słupami żelbetowym 140 cm, pomiar osnowy i wybranych punktów na projektowanej trasie oraz sporządzenie dokumentacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, za wszystkie pełne lata obrotowe, w wysokości nie mniejszej niż 800 000 PLN b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt B.1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt B.1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami i doświadczeniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) geodetów posiadających aktualne uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 od co najmniej 10 lat oraz doświadczenie w opracowaniu osnów geodezyjnych na zlecenie administracji publicznej, w tym doświadczenie przy wykonywaniu osnów dla potrzeb budowy dróg krajowych - minimum 2 osoby (w tym kierownik robót) Kierujący pracami geodeta, powinien posiadać także uprawnienia zawodowe w zakresie 4 od co najmniej 10 lat oraz udokumentowane referencjami Zamawiającego/Zlecającego, doświadczenie w realizacji prac mających na celu zbadanie zachowania osnowy wysokościowej na obszarach o budowie geologicznej charakterystycznej dla obszaru, na którym planowana jest inwestycja (teren Żuław). Przez uprawnienia geodezyjne, o których mowa w pkt B.3.a) rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których jest mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.). Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt D.3 b) Do wypełnionego Formularza 3.2 SIWZ winny być przedłożone kopie uprawnień geodezyjnych (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). c) W sytuacji gdy wykonane usługi nie podlegały zgłoszeniu do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej należy dostarczyć referencje wystawione przez Zamawiającego / Zlecającego. d) Każda z osób wymienionych w punkcie B.3a) powinna legitymować się uczestnictwem w przynajmniej 2 opracowaniach, o których mowa wyżej o wartości łącznej netto co najmniej 200 000 PLN. 4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 5. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 1) opracowania i wykonania geodezyjnych osnów na zlecenie administracji publicznej; 2) opracowania i wykonania geodezyjnych osnów realizacyjnych dla potrzeb budowy dróg krajowych. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.3. SIWZ DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych usług podane w ppkt a) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość i łączna wartość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - trzy prace w zakresie opracowania i wykonania geodezyjnych osnów na zlecenie administracji publicznej, o wartości łącznej netto co najmniej 300 000 PLN, w tym jedną pracę polegającą na opracowaniu i wykonaniu osnów realizacyjnych dla potrzeb budowy dróg krajowych o wartości netto co najmniej 50 000 PLN 6. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.5 spełniają łącznie. 7. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale Podwykonawców. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.a). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Informacja musi zawierać ponadto dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, w tym informacje w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 SIWZ - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień geodezyjnych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.3.. Informacja na Formularzu 3.2 SIWZ wraz z dołączonymi do niej dokumentami (uprawnieniami) winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk Opłata 7,70 PLN Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 12:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Gdańsku, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.