Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Łowicz: Czyszczenie wpustów ulicznych 2008
Numer ogłoszenia: 136518 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie wpustów ulicznych 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie oczyszczania i likwidacji osadów ściekowych zgodnie z wyszczególnieniem poniżej: 1. Usunięcie i wywóz piasku z osadników wpustów ulicznych na terenie miasta Łowicza w ilości 670 szt. oraz osadników studni rewizyjnych w ilości 19 szt. po 0,6 m3 2. Opróżnienie, konserwacja i czyszczenie separatorów z substancji ropopochodnych i osadników szlamowych w Łowiczu zgodnie z wyszczególnieniem: ul. Radziecka osadnik 7,5 m3 i separator lamelowy Unikon 20-200 ul. Katarzynów osadnik 3 m3 i separator koalescencyjny Unikon Koala ul. Powstańców osadnik 3 m3 i separator lamelowy Unikon 10-100 ul. Broniewskiego osadnik 5 m3 i separator lamelowy Unikon 20-200 ul. Bonifraterska osadnik 5 m3 i separator lamelowy20-200 ul. Bielawska osadnik 5 m3 i separator lamelowy10-100 ul. Nadbzurzańska osadnik 5 m3 i separator lamelowy 40-400 ul. Kiernozka osadnik 10 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 200 l-s ul. Kaliska osadnik 10 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 200 l-s ul. Tkaczew osadnik 7,5 m3 i separator lamelowy Unikon 60-600 ul. Starzyńskiego osadnik 5 m3 i separator lamelowy Unikon 40-400 ul. Klickiego osadnik 3 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 100 l-s 3. Frezowanie korzeni lub naprawa, odtworzenie kolektorów deszczowych o sumarycznej długości ogółem 200 m i średnicy 300 mm. Wybór metody - frezowanie lub udrożnienie inną metodą leży w gestii Wykonawcy. 4. Udrożnienie kolektorów deszczowych o średnicach do 300 mm przy zamuleniu 50 % w ulicach: Małszyce -100 m Armii Krajowej - 400 m Chełmońskiego - 250 m Nieborowska - 300 3 Maja -150 m Sikorskiego długość - 250 m Powstańców 1863r -300 m Stanisławskiego - 100 m Kurkowa - 100 m al. Sienkiewicza 200 m Botaniczna długość - 100 m 5. dwu-krotne badania ścieków deszczowych wykonane przez laboratorium posiadające akredytację na niżej wymienionych wylotach: Wylot do cieku Uchanka z ul. Tuszewskiej Wylot do cieku Zwierzyniec z ul. Żwirki i Wigury Wylot do cieku Zwierzyniec z ul. Klickiego Wylot do cieku Malinówka z ul. Bonifraterskiej Wylot do cieku Malinówka z ul. Bielawskiej Wylot do cieku Bzura z ul. Nadbzurzańskiej Wylot do cieku Kostka z ul. Kurkowej, Konopackiego i Targowicy Wylot do cieku Kostka z ul.Powstańców Wylot do cieku Kostka z ul. Księżackiej Wylot do cieku Kostka z ul.Radzieckiej i Łyszkowickiej Uwaga: Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: - Wykonaniem tymczasowej organizacji ruchu w zakresie wynikającym z potrzeb zamówienia oraz zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu robót. - Transportem i unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych. - Przyjęciem piasku na Składowisko Odpadów we wsi Jastrzębia. - Naprawą urządzeń kanalizacyjnych i drogowych w przypadku wystąpienia awarii w trakcie prowadzonych prac konserwacyjnych. - Wykonaniem badań ścieków deszczowych przez laboratorium posiadające akredytację.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.20.00 - Usługi czyszczenia zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42, poz. 275 t.j.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dalej SIWZ w wymaganym terminie jednej, pisemnej, kompletnej oferty w języku polskim, 6. wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie, spółki cywilne, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. 2. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 1. Opis kryteriów i ich znaczenie. a) złożenie ważnej oferty - warunek konieczny, b) kompletność i aktualność dokumentów - warunek konieczny, c) cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki SIWZ, akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 6. Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej (ryczałtowej) brutto, przed podpisaniem umowy, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy, w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę), Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionego w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 6. B. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia - w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować co najmniej termin realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem. Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1 i 2 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 4. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łowicz, Stary Rynek 1 pokój 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, budynek A, pok.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.