To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach reklamy zewnętrznej na terenie Wielkopolski oraz aglomeracji poznańskiej
Numer ogłoszenia: 136529 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81597 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach reklamy zewnętrznej na terenie Wielkopolski oraz aglomeracji poznańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zadanie obejmujące: 1. kampanię promocyjną na nośnikach reklamy zewnętrznej, w okresie 1 sierpnia do 30 listopada 2013 r., w postaci: citylightów, billboardów, cityscrolli. Ilekroć w opisie stosuje się poniższe określenia i definicje, należy je rozumieć następująco: - Nośniki reklamy zewnętrznej - powierzchnie reklamowe znajdujące się w dyspozycji Wykonawcy typu billboard, citylight, cityscroll, - Citylight - nośnik reklamy zewnętrznej, dociera w miejsca niedostępne dla innych nośników: ścisłe centra, obszary zabytkowe, deptaki, plakat umieszczony jest na wysokości oczu, a długi czas kontaktu z reklamą pozwala na umieszczenie większej ilości informacji, nośnik na wiatach przystanków komunikacji miejskiej, o rozmiarze (1,185 m x 1,75 m); - Cityscroll - nośnik reklamy zewnętrznej o charakterze wielkomiejskiego mebla, nośnik wolnostojący lub naścienny, o wymiarach 3,54 x 2,47 m, z oświetleniem typu backlight, z możliwością przewijania plakatów; - Bilboard - nośnik reklamy zewnętrznej o wymiarach (5,04 m x 2,38 m). 2. ekspozycję plakatów w terminach miesięcznych: a) na citylightach w mieście Poznań, w terminie od 1 do 31 października 2013 r., w ilości 40 szt. z rotacją adresową co jest równe 40 citylightów w terminie od 1 do 15 października 2013 r. i 40 citylightów od 16 do 31 października 2013 r. oraz w terminie od 1 do 30 listopada 2013 r., w ilości 40 szt. z rotacją adresową co jest równe 40 citylightów w terminie od 1 do 15 listopada 2013 r. i 40 citylightów od 16 do 30 listopada 2013 r., b) na cityscrollach w mieście Poznań, w terminie 1-31 sierpnia 2013 r. - 8 szt. oraz w terminie 1-31 października 2013 r. - 8 szt., c) na billboardach w miastach wielkopolski, tj.: Gniezno, Jarocin, Kalisz, Kępno, Konin, Leszno , Oborniki Wielkopolskie, Ostrów Wielkopolski, Ostrzeszów, Nowy Tomyśl, Rawicz, Środa Wielkopolska, Wągrowiec, Września , Szamotuły , Śrem - 140 nośników - w terminie od 1 do 31 sierpnia 2013 r. co najmniej 30 lokalizacji miesięcznych, - w terminie od 1 do 30 września 2013 r. co najmniej 40 lokalizacji miesięcznych, - w terminie od 1 do 31 października 2013 r. co najmniej 30 lokalizacji miesięcznych, - w terminie od 1 do 30 listopada 2013 r. co najmniej 40 lokalizacji miesięcznych, 3. Plakaty powinny być zamieszczane na nośnikach reklamy zewnętrznej w takich miejscach jak: lokalizacja wiat przystankowych w okolicach Starego Miasta, ścisłego centrum miast, osiedli akademickich, głównych ulic, głównych węzłach komunikacyjnych. Ekspozycja plakatów powinna obejmować co najmniej 10 z ww. miast Wielkopolski. 4. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany w oparciu o następujące założenia: a) Wykonawca wykona wydruk 5 motywów plakatów - materiałów reklamowych zwanych dalej plakatami, przeznaczonych do ekspozycji o rozmiarze ww. nośników z zapasem w terminie umożliwiającym ich ekspozycję od 1 sierpnia do 30 listopada 2013 r. czyli: - min. 80 szt. cityligtów (np. 5 motywów x 16 szt. - 80 szt.), - min. 140 szt. billboardów (np. 5 motywów x 28 szt. - 140 szt.), - min. 16 szt. cityscrolli (np. 5 motywów x 4 szt - 20 szt.). b) Wykonawca zapewni pakowanie, transport wydrukowanych plakatów typu billboard do miejsc ekspozycji, c) Wykonawca zapewni montaż we wskazanych lokalizacjach na nośnikach reklamy, d) Wykonawca odpowiada za bieżącą kontrolę plakatów na powierzchniach reklamowych, konserwację ekspozycji, polegającą na wymianie zniszczonych plakatów na nowe oraz wszelkie czynności niezbędne do utrzymania wysokiego poziomu estetycznego ekspozycji, w trakcie trwania kampanii, e) Wykonawca zapewni montaż i demontaż wydrukowanych plakatów przed i po terminie ekspozycji, f) Wykonawca zapewni utylizację plakatów po zakończonych okresach ekspozycji, g) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fotograficznej dokumentacji z realizacji każdej ekspozycji, w terminie 10 dni od momentu rozpoczęcia każdego etapu ekspozycji. 5.Wykonawca dokona wydruku plakatów do ekspozycji, zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego projektami druków w wersji zmodyfikowanej zgodnie z wymaganiami technicznymi Wykonawcy, w formie i terminie ustalonymi przez strony w trakcie realizacji umowy. 6. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za treść materiałów graficznych przekazanych Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu systemowego pn. Koordynacja i współpraca na rzecz integracji społecznej Wielkopolski Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136090,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138215,10
Oferta z najniższą ceną: 138215,10 / Oferta z najwyższą ceną: 138215,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.