Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Białystok: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 136560 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia od str. 1 do 33 (zadanie od 1 do 7).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.31.10-0, 39.13.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli, każde o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1: 15 000,00 PLN; dla zadania 2: 20 000,00 PLN; dla zadania 5,6: 5 000,00 PLN; dla zadania 7: 10 000,00 PLN, a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa i wykażą spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: 17) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Wskazane jest, aby do oferty Wykonawca załączył dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem. PODMIOTY ZAGRANICZNE 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.14.11.00-3, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.12.12.00-8, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.12.00-8, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla administracji centralnej - Działu Spraw Socjalnych oraz dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla administracji centralnej - Działu Spraw Socjalnych oraz dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.31.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Instytutu Biologii oraz Zakładu Zoologii Kręgowców Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Biologiczno-Chemicznego Instytutu Biologii oraz Zakładu Zoologii Kręgowców Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.11.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku, Domu Studenta nr 1 oraz Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku, Domu Studenta nr 1 oraz Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 3, Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz Wydziału Biologiczno-Chemicznego Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 3, Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz Wydziału Biologiczno-Chemicznego Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 200 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.11.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Dostawa foteli biurowych (II postępowanie)
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.