Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Warszawa: Zestaw aparatury z oprogramowaniem do stanowiska badawczo-diagnostycznego do elektronicznych urządzeń i systemów dla elektroenergetyki
Numer ogłoszenia: 136563 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, fax 022 6192947, 6192512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestaw aparatury z oprogramowaniem do stanowiska badawczo-diagnostycznego do elektronicznych urządzeń i systemów dla elektroenergetyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zestaw aparatury z oprogramowaniem do stanowiska badawczo-diagnostycznego do elektronicznych urządzeń i systemów dla elektroenergetyki. Zestaw aparatury z oprogramowaniem przeznaczony jest do testowania urządzeń zabezpieczeniowych i powinien posiadać (realizować): 1) obsługę 48 ÷ 64 wyjść dwustanowych, 2) obsługę 48 ÷ 72 wejść dwustanowych, 3) 6 wyjść prądowych o zakresie do min. 10A, 4) 4 wyjścia napięciowe o zakresie do 300 V. Zamawiany zestaw aparatury oraz oprogramowanie powinny współpracować z pozostałą aparaturą i oprogramowaniem stanowiska badawczo-diagnostycznego. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę i uruchomienie zestawu aparatury z oprogramowaniem, - przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi zestawu aparatury i oprogramowania. Miejscem dostawy i uruchomienia zestawu aparatury z oprogramowaniem oraz przeszkolenia użytkownika jest siedziba Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, 2) dysponują autoryzowanym serwisem do serwisowania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie równa lub mniejsza niż 3, zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, zamawiający zaprosi do dialogu 3 wykonawców, którzy wykażą się największą ilością wykonanych należycie zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz mają dostarczyć: 1) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo inny dokument potwierdzający uprawnienia WYKONAWCY do prowadzenia działalności gospodarczej i wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentu, składa jego odpowiednik, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 (Dz.U. Nr 87 z 2006r, poz. 605). 2) dokument potwierdzający uprawnienia autoryzowanego serwisu do serwisowania przedmiotu zamówienia. 3) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, 4) dokumenty potwierdzające (referencje), że ww zamówienia zostały wykonane należycie. Oświadczenia składa wykonawca na formularzu wniosku, który wraz z wzorem wykazu zamówień udostępni zamawiający na swojej stronie internetowej po opublikowaniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość wyjść dwustanowych - 3
- 3. Ilość wejść dwustanowych - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 135 oraz e-mail: makarski@itr.org.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1. Wykonawcy powinni zapoznać się z pozostałą aparaturą i oprogramowaniem stanowiska badawczo-diagnostycznego Zamawiającego w celu właściwego skonfigurowania przedmiotu zamówienia. 2. Prowadzony dialog obejmować również będzie doprecyzowanie lub uzupełnienie warunków umowy dot. niniejszego zamówienia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 135.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Ryszard Makarski, tel./fax: 022 619-25-12, tel.022 619-22-41 w. 184, (0) 603-09-09-14, e-mail: makarski@itr.org.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.