Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-22
Warszawa: Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe oraz wykonywanie usług informatycznych i serwisowych
Numer ogłoszenia: 136580 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe oraz wykonywanie usług informatycznych i serwisowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. - pakiet (poz. 1-12) licencji na oprogramowanie Microsoft Windows; ZADANIE 2. - dostawa licencji na oprogramowanie Statlook dla 3 konsoli MASTER oraz wykonywanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. usług asysty technicznej (AS) w zakresie 550 stanowisk i 4 konsoli MASTER; ZADANIE 3. - usługa asysty serwisowej dla oprogramowania OPTIest, wykonywana w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.; ZADANIE 4. - usługi_dostawy dotyczące 5 szt. certyfikatów, o terminie ważności 36 miesięcy; ZADANIE 5. - usługi_dostawy dotyczące 2 szt. SUSE Linux Enterprise Server X86, AMD64 & Intel64 (1-2 CPU Sockets, Basic Maintenace, Unlimited Virtual Instances, 3 Year) wykonywane w okresie 36 miesięcy; ZADANIE 6. - usługi_dostawy dotyczące 1 szt. IBExpert Developer Studio License Software Assurance, wykonywane w okresie 36 miesięcy; ZADANIE 7. - usługi serwisu pogwarancyjnego w ramach przedłużenia gwarancji, wykonywane w okresie od 16 maja 2014 r. do 31 maja 2016 r. dla 58 szt. komputerów Dell Optiplex 380 oraz w okresie od 30 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r. dla 1 szt. serwera Dell PowerEdge R510; szczegółowy opis w załącznikach nr 1 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.25.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie dostaw lub usług objętych przedmiotem zamówienia; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1. - pakiet licencji na oprogramowanie Microsoft Windows.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1-12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. - dostawa licencji na oprogramowanie Statlook dla 3 konsoli MASTER oraz wykonywanie usług asysty technicznej (AS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa w terminie 10 dni od zawarcia umowy; wykonywanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. usług asysty technicznej (AS) w zakresie 550 stanowisk i 4 konsoli MASTER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3. - usługa asysty serwisowej dla oprogramowania OPTIest.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4. - usługi_dostawy dotyczące 5 szt. certyfikatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termin ważności 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5. - usługi_dostawy dotyczące 2 szt. SUSE Linux Enterprise Server X86, AMD64 & Intel64.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1-2 CPU Socekts, Basic Maintenace, Unlimited Virtual Instances, 3 Year) wykonanie w okresie 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 72.25.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6. - usługi_dostawy dotyczące 1 szt. IBExpert Developer Studio License Software Assurance.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie w okresie 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9, 72.25.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7. - usługi serwisu pogwarancyjnego w ramach przedłużenia gwarancji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie: w okresie od 16 maja 2014 r. do 31 maja 2016 r. dla 58 szt. komputerów Dell Optiplex 380 oraz w okresie od 30 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r. dla 1 szt. serwera Dell PowerEdge R510.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.