To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej i zespolonej w lokalach mieszkalnych nieruchomości administrowanych przez AZK Łódź -Śródmieście na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną, zgodnie z wykazem adresowym wraz z rysunkami oraz wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków
Numer ogłoszenia: 136635 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126653 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej i zespolonej w lokalach mieszkalnych nieruchomości administrowanych przez AZK Łódź -Śródmieście na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną, zgodnie z wykazem adresowym wraz z rysunkami oraz wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej i zespolonej w lokalach mieszkalnych nieruchomości administrowanych przez AZK Łódź -Śródmieście na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną, zgodnie z wykazem adresowym wraz z rysunkami - załącznik nr 2 do SIWZ, oraz wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków - załącznik nr 3 do SIWZ. Łącznie z wymianą okien należy wymienić parapety wewnętrzne na drewniane i zewnętrzne z blachy ocynkowanej , oraz wykonać naprawę uszkodzonych podczas wykonywania robót tynków elewacji oraz ościeży okiennych. 2. Zakres powyższych robót obejmuje nadto wywóz gruzu i złomowanej stolarki okiennej, sprzątanie , zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace te powinny zostać ujęte w koszcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Nowa stolarka winna zachować podział , wielkość i kształt istniejącej stolarki okiennej. 4. Szczegółowe zakresy robót do wykonania określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ oraz przedmiary robót - załącznik nr 5 do SIWZ 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków prowadzić roboty pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przynależnej do właściwej izby samorządu zawodowego i pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego. 6. Zastosowane materiały budowlane i wyroby muszą spełniać warunki wprowadzenia do obrotu w budownictwie , określone w ustawie o Wyrobach Budowlanych (Dz. u. z 2004 Nr 92 poz. 881). 7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku użycia w przedmiarach robót stanowiących opis przedmiotu za-mówienia zostały wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza użycie w ofercie marek materiałów i urządzeń innych producentów, o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi , Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej , oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401). 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie - 60 miesięcy od daty odbioru robót. 10. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia deklaracji właściwości użytkowych na wbudowaną stolarkę budowlaną. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem robót objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89260,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67750,11
Oferta z najniższą ceną: 66952,49 / Oferta z najwyższą ceną: 91487,88
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.