Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Rąbino: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu
Numer ogłoszenia: 13663 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Lipiu, Lipie 16, 78-331 Rąbino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 364 38 07, fax 0-94 364 38 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.parseta.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budzetowa związku komunalnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia zawiera całodzienne wyżywienie dla dziewcząt i chłopców w grupie wiekowej od 8 do 19 lat przy założeniu umiarkowanej aktywności fizycznej składające się ze śniadania, obiadu dwudaniowego - zupa, ziemniaki, ( kasza, makaron) mięso, surówka lub pierogi, naleśniki, kompot lub napój itp.) podwieczorku - bułka słodka ( jogurt, owoc) i kolacji.Zakłada się pobyty dzieci i młodzieży wraz z opiekunami w ilości do 38 osób,w związku z tym dzienna ilość porcji wynosić będzie 38 dziennie przez 3-5 dni w tygodniu w zależności od czasu trwania turnusu. OEE zastrzega sobie możliwość korekty ilości tygodni i liczby uczestników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga dostarczenia: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierającego w szczególności przedmiot działalności raz sposób reprezentacji firmy; c) oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu, e) informację zawierającą wykaz instytucji z adresem i numerem telefonu, którym Wykonawca świadczy podobne usługi; mile widziane referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Edukacji Ekologicznej Lipie 16 78-331 Lipie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Ne dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Kościuszki 48M 78-230 Karlino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Dożywianie uczniów szkół podstawowych oraz osób starszych, chorych, samotnych i niepełnosprawnych z terenu gminy Wiązownica w okresie I półrocza 2025 r.
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla Gminnego Przedszkola w Jaroszowej Woli.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla Szkoły Podstawowej w Szynczycach w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.