Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Częstochowa: Przetarg na dostawę artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 136661 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Częstochowie , ul. Mirowska 22, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0-34 370-60-00, faks 0-34 360-60-73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy n/w grup asortymentu (4 części zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w częściach - w załączniku. Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami, w opakowaniach o wskazanej powyżej masie lub objętości. 2. Do dostawy każdorazowo dołączony ma być certyfikat terminu przydatności do spożycia, którego czas nie może być krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (email), z dwudniowym wyprzedzeniem przez zamawiającego, według jego potrzeb, do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Częstochowie, w dni powszednie, do godziny 12:00 przez dostawcę, z którym zostanie zawarta umowa (załączona do niniejszej specyfikacji). 4. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. 5. Podana ilość asortymentu jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5, 15.83.12.00-4, 15.98.10.00-8, 15.41.21.00-0, 15.33.11.30-7, 15.33.14.00-1, 15.33.14.27-6, 15.61.30.00-8, 15.61.33.80-5, 15.61.21.00-2, 15.62.00.00-0, 15.87.24.00-5, 15.82.00.00-2, 15.85.11.00-9, 15.86.32.00-7, 15.87.11.00-5, 15.87.23.00-4, 15.87.12.50-1, 15.87.00.00-7, 15.87.21.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy 42-200 Częstochowa ul. Mirowska 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy 42-200 Częstochowa ul. Mirowska 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dżem i cukier..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dżem (opak. do 15 kg) 800 kg Marmolada (opak. Do 15 kg) 1000 kg Cukier biały (opak. do 1 kg) 4100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5, 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smalec wprz. (opak. do 3 kg) 100 kg Olej roślinny (opak. do 1 l.) 1000 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.21.00-0, 15.41.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły mączne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryż biały długoziarnisty (opak. Do 1 kg) 2000 kg Kasza jęczmienna średnia (opak. do 1 kg) 2700 kg Kasza manna (opak. do 1 kg) 900 kg Płatki owsiane (opak. do 1 kg) 200 kg Mąka pszenna (typ 400-600, opak. do 1 kg) 2000 kg Skrobia ziemniaczana (opak. do 1 kg) 200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.41.00-6, 15.61.30.00-8, 15.61.33.80-5, 15.61.21.00-2, 15.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spożywcze pozostałe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda mineralna gazowana (opak. 0,5 l.) 1000 szt. Groch łupany-połówki (opak. do 5 kg) 300 kg Fasola Jaś (opak. do 5 kg) 800 kg Fasolka szparagowa konserw. (opak. do 1 kg) PN-76/A-77802 100 kg Groszek zielony konserw. (opak. do 1 kg) PN-76/A-77803 100 kg Koncentrat pomidorowy 30 % (opak. do 1 kg) PN-75/A-77601 800 kg Szczaw konserwowy (opak. do 1 kg) PN-A-77807 200 kg Sól kuchenna (opak. do 1 kg) 2100 kg Bułka tarta (opak. do 5 kg) 700 kg Makaron (nitki, świderki, kolanka, itp.- opak. do 10 kg) 2500 kg Herbata ind. granul. (opak. do 10 kg) 300 kg Chrzan (opak. do 1 kg) 200 kg Ocet (opak. do 1 l.) 200 l. Czosnek mielony (opak. do 5 kg) 80 kg Liść laurowy (opak. do 2 kg) 10 kg Majeranek (opak. do 2 kg) 10 kg Musztarda (opak. do 1 kg) 200 kg Papryka mielona (opak. do 5 kg) 100 kg Pieprz czarny mielony (opak. do 5 kg) 100 kg Ziele angielskie (opak. do 5 kg) 20 kg Budyń (opak. do 10 kg) 50 kg Kisiel (opak. do 10 kg) 100 kg Przyprawa do zup w proszku - jarzynka (opak. do 10 kg) 400 kg Przyprawa do zup w płynie (opak. do 1l.) 400 l. Schabowy z soi (opak. do 15 kg) 100 kg Granulat sojowy (opak. do 15 kg) 200 kg Kostka sojowa (opak. do 15 kg) 200 kg Pieprz ziołowy (opak. do 5 kg) 20 kg Majonez (opak. do 1 kg) 20 kg Sos grzybowy w proszku (opak. do 5 kg) 50 kg Cynamon (opak. do 5 kg) 20 kg Kakao (opak. do 5 kg) 20 kg Kawa zbożowa (opak. do 5 kg) 40 kg Żurek (opak. do 1 l.) 100 l. Woda min. gazowana 1,5 l 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.33.11.33-8, 15.33.11.30-7, 15.33.14.00-1, 15.33.14.27-6, 15.87.24.00-5, 15.82.00.00-2, 15.86.32.00-7, 15.87.00.00-7, 15.87.11.00-5, 15.87.23.00-4, 15.87.12.50-1, 15.87.21.00-2, 15.83.31.00-7, 15.33.00.00-0, 15.87.20.00-1, 15.87.12.73-8, 15.87.10.00-4, 15.87.22.00-3, 15.84.10.00-5, 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 4 części"
- Wzmocnienie parametrów technicznych ulicy Skalnej w Częstochowie poprzez ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego -BO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.