Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Kraków: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 136664 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, faks 012 6335294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Krakowie. Zamówienie obejmuje również obsługę powiatowych jednostek organizacyjnych jedynie w zakresie ich spraw będących przedmiotem sesji Rady Powiatu w Krakowie oraz posiedzeń Zarządu Powiatu w Krakowie. W toku wykonywania zamówienia niezbędna będzie ścisła współpraca z osobą świadczącą obsługę prawną zamawiającego w ramach umowy o pracę i czasowe zastępstwo w przypadkach jej nieobecności w pracy, trwającej dłużej niż 5 dni. Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności: 1) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez Powiat zadań. 2) udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów przepisów w tym przepisów prawa miejscowego w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu; 3) udział w opracowywaniu oraz opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawa wydawanych przez Zarząd Powiatu w Krakowie oraz projektów uchwał Rady Powiatu w Krakowie i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności zamawiającego; 4) udział w sesjach Rady Powiatu w Krakowie i obsługa prawna sesji w wymiarze 13 razy w roku; 5) udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu w Krakowie w wymiarze 1 raz w tygodniu; 6) udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów umów cywilno - prawnych, porozumień, ugód i innych uzgodnień; 7) opiniowanie pod względem prawnym wskazanej przez zamawiającego korespondencji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi; 8) opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw, upoważnień; 9) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz ugód zawieranych przez Powiat Krakowski i Starostę reprezentującego Skarb Państwa; 10) występowanie przed sądami i urzędami w tym zastępstwo prawne i procesowe. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego informowania zamawiającego o bieżącym stanie spraw toczących się przed powyższymi instytucjami; 11) opracowywanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi; 12) stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązywania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Krakowie, równorzędnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy; 13) bieżące informowanie osób kierujących wydziałami, równorzędnymi komórkami organizacyjnymi i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, o orzecznictwie i interpretacjach; 14) udzielanie na wniosek zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw zamawiającego prowadzonych przez wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania określonych czynności, 15) współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych; 16) innych czynności według potrzeb zamawiającego związanych z obsługą prawną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 10, poz.65 z póź.zm ) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r.- Prawo o adwokaturze ( Dz.U. z 2009 r., Nr 146 poz. 1188 z późn. zm), w tym co najmniej 1 osobą spośród wykazanych osób posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat w świadczeniu obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu i wykazie osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował a które będą brały udział w realizacji zamówienia lub jeżeli w formularzu o podwykonawcach wykonawca wykaże udział podwykonawców (osób lub podmiotów) w realizacji zamówienia. Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 5. Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia niniejszego formularza ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - liczba osób którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca a które posiadają kwalifikacje zawodowe w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwok... - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą: - zmiany osoby świadczącej usługę ( Wykonawca może dokonać zmiany osoby prawnika świadczącego usługę przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego prawnika. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę prawnika w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych prawnika ; b) nie wywiązywania się prawnika z obowiązków wynikających z Umowy; c) jeżeli zmiana prawnika stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji, itp.), W przypadku zmiany prawnika, nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego) - zmiany wynagrodzenia wykonawcy z powodu zmiany stawki podatku VAT, - okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, al. Słowackiego 20, p. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 08:15, miejsce: Kraków, al. Słowackiego 20, p. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych na potrzeby organizowanej przez NCPS Solaris UJ konferencji LEAPS Meets Advanced Materials for Energy Conference 2025
- Badanie warunków aktywności zawodowej osób w wieku okołoemerytalnym
- Przedłużenie licencji na aktualizację ze wsparciem technicznym dla urządzeń: Fortimail-VM01, FortiGate 200F, FortiAnalyzer-VM oraz zakup nowych urządzeń ze wsparciem technicznym dla MOPS w Krakowie.
- Naprawa dachu na budynku nr 25 w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.35.2024)
- Realizacja usług w zakresie tłumaczeń pisemnych zwykłych i przysięgłych dla uczestników projektu
- Dostawa monitora wielkoformatowego do aranżacji strefy studenta
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027
- "Świadczenie usług przygotowania i realizacji projektu pn. Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. w Braniewie"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.