To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Węgliniec: Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem placu przy Węglinieckim Centrum Kultury w Węglińcu.
Numer ogłoszenia: 136692 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86694 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem placu przy Węglinieckim Centrum Kultury w Węglińcu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem placu przy Węglinieckim Centrum Kultury w Węglińcu zgodnie z : 1.1. dokumentacją zawierającą: a) Projekt budowlany b) Przedmiary robót, które są dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2. 45 21 21 20 - 3 Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45 23 14 00 - 9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45 31 61 10 - 9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 2. Zakres robót obejmuje: ZADANIE NR 1 - Zagospodarowanie terenu a) Roboty rozbiórkowe ziemne i porządkowe b) Wycinka drzew i krzewów, karczowanie zarośli c) Nasadzenie roślin d) Trawniki e) Roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym f) Ogrodzenie z siatki g) Nawierzchni z kostki betonowej h) Rampa, schody i murki oporowe z cegły klinkierowej i) Nawierzchnia z EPDM - godło j) Elementy wyposażenia ( ławki parkowe - 11 szt., kosze na śmieci 5 szt.) k) Odwodnienie terenu ZADANIE NR 2 - Budowa oświetlenia placu a) Roboty ziemne b) Układanie kabli c) Ustawianie słupów d) Prace uzupełniające 2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Ustala się następujące warunki płatności: 4.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 4.2. należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 4.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest 1 zadanie, o którym mowa w pkt. 2. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców u których 50 % stanowią osoby niepełnosprawne 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 11. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. 12. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 13. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 oś priorytetowa 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 oś priorytetowa 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1 - Zagospodarowanie terenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDAGRO" W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDAGRO" W UPADŁOŚCI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDAGRO Marian Mróz, ul. Mickiewicza 11 a, 59-930 Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 645089,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 375500,00
Oferta z najniższą ceną: 375500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 631563,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 Budowa oświetlenia placu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDAGRO" W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BUDAGRO" W UPADŁOŚCI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDAGRO Marian Mróz, ul. Mickiewicza 11a, 59-930 Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73518,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51000,00
Oferta z najniższą ceną: 51000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84427,21
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 119238D ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju wraz z przebudową kładki pieszo-rowerowej
- Budowa drogi gminnej ul. Do Morza w miejscowości Mechelinki Gmina Kosakowo na odcinku od ul. Wiśniowej do osiedla Anchoria
- Rewitalizacja terenów zielonych na osiedlu Bema w Białymstoku - strefa I - etap I: "Budowa placyku wypoczynkowego nr 2 oraz miejsca wyprowadzania zwierząt".
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - Etap II.A rozbudowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 ul. Warszawskiej z ul. Mazańcowicką - etap I
- Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap II z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.