eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSprzątanie pomieszczeń biurowych oraz Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 13669 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 w Gdańsku zgodnie z punktem 3.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Zakres zamówienia: 1. Wykaz pomieszczeń i wielkość rejonów objętych usługą. a) pomieszczenia biurowe znajdujące się na IV piętrze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, o łącznej powierzchni użytkowej 304,18 m2, b) pomieszczenia biurowe znajdujące się na I piętrze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, o łącznej powierzchni użytkowej 289,16 m2, c) pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, oznaczone numerami 3, 9, 10, 16 i 17, o łącznej powierzchni użytkowej 66,14 m2, d) lokal użytkowy położony w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 8 (POK 2), o łącznej powierzchni użytkowej 112,03m2, e) lokal użytkowy - budynek przy pętli tramwajowej w Gdańsku Chełmie położony na skrzyżowaniu ulic Witosa i Sikorskiego (POK 1), o łącznej powierzchni użytkowej 46,37m2, f) lokal użytkowy w przejściu podziemnym przy ul. Podwale Grodzkie w Gdańsku (POK 3) o łącznej powierzchni użytkowej 4,7 m2. 2. Szczegółowy zakres czynności dla pracowników wykonujących prace porządkowo - czystościowe 2.1. Siedziba ZTM przy ul. Na Stoku 49 (łączna powierzchnia użytkowa 659,48 m2) a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b) codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c) codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d) codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych, e) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f) codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, h) raz w tygodniu mycie powierzchni luster, i) raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, j) raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, k) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8 m, l) dwa razy do roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik, m) raz na pół roku odmrażanie i mycie lodówek, n) raz do roku pranie mebli tapicerskich (chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, o) uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, p) raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia w miesiącach lipiec/sierpień) q) raz w roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą w miesiącach lipiec/sierpień. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - parter -pomieszczenia oznaczone nr 3,10,16 i 17 - codziennie w godzinach 13:00 - 15:00, - parter - pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00, - I piętro - pomieszczenia oznaczone nr 115, 116, 117, 104 - codziennie w godzinach 14:00 - 15:00, - I piętro pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00, - IV piętro - pomieszczenia oznaczone nr 404, 414, 415, 416, 420 - codziennie w godzinach 13:00 - 14:00, - IV piętro pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00. 2.2. Punkt Obsługi Klienta Nr 2 przy ul. Grunwaldzkiej 8 (powierzchnia użytkowa 112,03 m2) a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b) codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c) codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d) codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych e) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f) codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g) codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych, h) codzienne czyszczenie schodów zewnętrznych, i) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, j) raz w tygodniu mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, lamperią, k) raz w tygodniu mycie powierzchni luster, l) raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, m) raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, n) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8m, o) dwa razy w roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik. p) Raz do roku pranie mebli tapicerskich (chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, q) uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych. r) Raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, s) Raz do roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum w miesiącach lipiec/sierpień, Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 9:30, - poniedziałek, środa w godzinach 10:30 - 12:30. 2.3. Punkt Obsługi Klienta Nr 1 - budynek na pętli tramwajowej w Gdańsku Chełmie położony na skrzyżowaniu ulic Witosa i Sikorskiego (powierzchnia użytkowa 46,37 m2) a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b) codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c) codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d) codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych e) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f) codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g) codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych, h) codzienne sprzątanie terenu przy wejściu do budynku, i) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, j) raz w tygodniu mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, lamperią, k) raz w tygodniu mycie powierzchni luster, l) raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, m) raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, n) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8 m, o) dwa razy w roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik , p) raz na pół roku pranie mebli tapicerskich(chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia), q) uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych. r) Raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, s) Raz do roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą w miesiącach lipiec/sierpień, t) odśnieżanie dachu wg potrzeb - powierzchnia dachu: 59,47 m2. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - codziennie w godzinach 10.00 - 12.00 2.4. Siedziba Punkt Obsługi Klienta Nr 3 przy ul. Podwale Grodzkie przy Dworcu Głównym PKP (powierzchnia użytkowa: 4,7 m2. a) raz w tygodniu zamiatanie i mycie podłogi o powierzchni ok. 3 m2 , wyłożonej linoleum, b) raz w tygodniu ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetu i grzejnika, c) raz w tygodniu mycie szyb od wewnątrz i na zewnątrz (2 przeszklenia) + szklane drzwi, d) raz w tygodniu wycieranie i odtłuszczanie słuchawki telefonicznej i klamki drzwi, e) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, f) raz na 2 tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich (krzeseł), g) raz w tygodniu czyszczenie umywalki, h) 3 razy w tygodniu opróżnianie pojemnika na śmieci, oraz wymiana wkładów folio-wych, i) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8m, j) raz w miesiącu mycie zewnętrznych rolet zabezpieczających okna i drzwi, k) raz na pół roku pranie mebli tapicerskich(chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia), l) raz w roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłogi. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - raz w tygodniu, w piątek, w godzinach 06:30 - 07:00, 3. Koszt zakupu środków i wypełnień uzupełnianych przez Wykonawcę wymienionych w pkt.2.1 ppkt. o), pkt. 2.2 ppkt. q), pkt. 2.3 ppkt q) obciąża Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić środki i sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania usługi. 4. W razie potrzeby Wykonawca będzie wykonywał inne drobne czynności porządkowo czystościowe nie wymienione wyżej a wynikające z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem umowy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panią Beatą Szlak tel. 697-990-288. III. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 200 000 euro - określoną w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zmiana metrażu sprzątanej powierzchni pomieszczeń oraz zakresu prac porządkowo czystościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania przetargowego w związku z powstaniem nowych Punktów Obsługi Klienta.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali lub wykonują należycie co najmniej 3 usługi polegających na sprzątaniu w budynku użyteczności publicznej o powierzchni sprzątanej minimum 800 m2, trwającą minimum 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu (budynek użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz.U.75 z 2002r. poz. 690 z późn. zm

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie opłaconego, aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, co do: a) zakresu rzeczowego, b) terminu jej wykonania, c) zmian związanych ze zmianami organizacyjnymi, d) zmiany metrażu sprzątanych pomieszczeń lub zakresu prac porządkowo czystościowych określonych w Załączniku Nr 2 do umowy, e) powstanie nowych POK-ów, f) ustawowej zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. otwarcie ofert nastąpi: w dniu 23.01.2012r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 418 (sala konferencyjna). 2. osoba uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest pracownik ds. Zamówień Publicznych - Izabela Ciechowska: tel. 058 309-13-23 wew 1061, w godzinach 8:00 - 14:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.