To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Człuchów: Zakup i dostawa kapnometrów
Numer ogłoszenia: 136715 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120637 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, ul. Szczecińska 16, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342281 w. 307, faks 059 8342459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kapnometrów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa kapnometrów zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny słownik CPV 33.19.00.00 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawca musi uruchomić sprzęt oraz przeszkolić personel. Urządzenie opisane w załączniku nr 2 do SIWZ musi być fabrycznie nowe - rok produkcji 2011 oraz muszą posiadać minimum 24 miesięczny okres gwarancyjny. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego sprzętu na następujących warunkach: - Każda naprawa trwająca powyżej 1 dnia w okresie gwarancji, przedłuża okres gwarancji o czas w jakim była dokonywana. - Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni od otrzymania urządzenia (koszt transportu pokrywa Wykonawca) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych lub wyższych parametrach. - W razie potrzeby wykonania naprawy poza terenem Zamawiającego transport sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. - Okres gwarancji ulegnie odpowiednio przedłużeniu w przypadku naprawy sprzętu - o okres wykonywania naprawy: w przypadku dokonania wymiany - biegnie na nowo. - Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy autoryzowany serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. - Wykonawca przeprowadzi minimum jeden bezpłatny przegląd w roku w okresie gwarancji, w siedzibie Zamawiającego bądź Wykonawcy (koszt transportu pokrywa Wykonawca) - Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii urządzenia. - Koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca lub Gwarant, albo osoba przez nich upoważniona, po wezwaniu ich do wymiany sprzętu lub usunięcia wad i okazaniu dokumentu gwarancyjnego przez Zamawiającego, nie dopełni obowiązku wymiany na wolne od wad lub usunięcie wad w drodze naprawy w określonym w umowie terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad w drodze naprawy na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. - Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy. - Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10296,02
Oferta z najniższą ceną: 10296,02 / Oferta z najwyższą ceną: 15243,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2535G na odcinku Biskupnica - Gębarzewo w km 0+005-1+742, gmina Człuchów
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Przebudowa parkingu przy zakładzie opieki zdrowotnej w Przechlewie
- Wymiana nawierzchni z wzmocnieniem konstrukcji istniejących chodników w ciągu drogi powiatowej nr 2556G w m. Wierzchowo Dworzec
- Budowę kompleksu sportowego Orlik 2024 przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Rychnowach w systemie "zaprojektuj - wybuduj".
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów kardiologii inwazyjnej i elektrokardiologii na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego ((endosee cannula, komplety chirurgiczne, zestawy do wkłuć centralnych , materiały zespalające itp.) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.