Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Piaseczno: Dostawa sceny estradowej wraz z zadaszeniem dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 136722 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sceny estradowej wraz z zadaszeniem dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny estradowej wraz z zadaszeniem dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł) do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym osób posiadających uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, to jest wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej pięć zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każde z zamówień i posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat oraz przedłużą okres rękojmi do 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia niezbędne do uznania oferty za ważną : 1.oferta wykonawcy zawierająca ryczałtową cenę brutto (z podatkiem VAT), cenę netto i należny podatek VAT, złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy (wzór - załącznik nr 3) - w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę, 3.dowód wniesienia wadium, 4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. co najmniej pięć zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każde z zamówień i posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6.parafowany druk projektu umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno
pokój nr 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie ul. Chyliczkowska 14 05-500 Piaseczno kancelaria, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Sukcesywne dostawy mieszanki betonowej i piasku stabilizowanego cementem do realizacji robót drogowych"
- Koszenie trawy, usuwanie chwastów na całej szerokości pasa drogowego dróg powiatowych - z podziałem na części
- Remonty bieżące nawierzchni dróg nieutwardzonych - dostawy tłucznia i profilowanie dróg - lata 2025-2027
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.