Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Kraków: Dostawa sprzętu dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Numer ogłoszenia: 136727 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie sprzętu laboratoryjnego w postaci: a)Zadanie nr 1 - oświetlacz kryminalistyczny - 1 szt., b)Zadanie nr 2 - dygestorium wraz z szafą na odczynniki - 1szt., c)Zadanie nr 3 - komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) - 1 szt. d)Zadanie nr 4 - komora klimatyzowana (do DFO i ninhydryny) - 1 szt. e)Zadanie nr 5 - stanowisko do rejestrowania śladów - 1 szt. f)Zadanie nr 6 - stolik daktyloskopijny wraz z wyposażeniem - 1 szt. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, parametry techniczne urządzeń zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, zgodnie z opisami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4.Miejscem dostawy jest siedziba KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Gwarancja na sprzęt - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3.Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane, dla danego produktu. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach. 4.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy pomocowych - pokój 101B
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.