Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Kamień Pomorski: Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 136730 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński , ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego, zgodnie z podziałem na 2 zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 74.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót z zakresu nr 1 i 2, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2005 roku, nr 240 poz. 2027 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) dopuszcza się zmianę umownego terminu wykonania poszczególnych etapów pod warunkiem, że wystąpią: 1) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), 2) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, 3) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, b) dopuszcza się zmianę kierownika robót, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków, - wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. c) dopuszcza się zmianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: 1) wystąpi konieczność wyłączenia działek z umowy, których podział, rozgraniczenie lub wznowienie z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwe do wykonania w zakresie zawartym w siwz, 2) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, d) przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 2.O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego. 3.W przypadku wystąpienia rozgraniczenia zmianie ulegną zapisy umowy dotyczące: a) terminu wykonania umowy oraz podziału na etapy, b) wysokości rat oraz podstawy wypłaty wynagrodzenia. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia rozgraniczenia. W przypadku wystąpienia rozgraniczenia. Wykonawca ma obowiązek zgłosić ten fakt do Zamawiającego w ciągu 14 dni od podpisania umowy, zostanie sporządzony aneks do umowy dotyczący etapów wykonania, terminów sposobu i podstawy płatności za wykonanie zadania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7B, 72-400 Kamień Pomorski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, Kancelaria Ogólna, ul. Wolińska 7B, 72-400 Kamień Pomorski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka przeznaczona do wznowienia granic w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, działka nr 54 obręb Jatki, gmina Świerzno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka przeznaczona do podziału w celu uregulowania stanu prawnego drogi Skarbu Państwa działka nr 79 obręb Mierzęcin gmina Wolin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 74.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.