eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOchrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Łódź: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 136737 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, fax 042 6778931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi zlokalizowanych przy pl. Dąbrowskiego 5, ul. Zielonej 10/Wólczańskiej 18 oraz ul. Tokarskiej 7. 2. W budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 ochrona sprawowana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 18:00 - 6:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; - 1 prac. ochrony - w godzinach 6:00 - 18:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; - 1 prac. ochrony - w godzinach 6:00 - 18:00 - w dniach urzędowania Sądu; - 1 prac. ochrony - w godzinach 7:00 - 19:00 - w dniach urzędowania Sądu; to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 12 godz. x 254 dni x 2 pracowników = 6.096 godz. Razem:14.856 godz. 3. W budynku przy ul. Zielonej 10/Wólczańskiej 18 ochrona wykonywana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 7:00 - 19:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; - 1 prac. ochrony - w godzinach 19:00 - 7:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; - 1 prac. ochrony - w godzinach 7:00 - 19:00 - w dniach urzędowania Sądu; - 1 prac. ochrony - w godzinach 7:30 - 19:30 - w dniach urzędowania Sądu; to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 12 godz. x 254 dni x 2 pracowników =6.096 godz Razem 14.856 godz. 4. W budynku przy ul. Tokarskiej 7 ochrona wykonywana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 6:00 - 18:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; - 1 prac. ochrony - w godzinach 18:00 - 6:00 - codziennie, przez 365 dni w roku; to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 5. Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w obsadzie składającej się z własnych pracowników, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, umundurowanych, wyposażonych w środki łączności. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać kontrole pracy pracowników sprawujących ochronę we wszystkich obiektach przynajmniej 2 razy w ciągu doby (w ciągu dnia i w nocy). Kontrole przeprowadzane będą przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. 7. Wykonawca zapewni możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy 2 grup interwencyjnych, złożonych z osób posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, zlokalizowanych na terenie Łodzi, pozostających w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będzie zawierać przekazana zaproszonym wykonawcom SIWZ wraz z załącznikami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunek ten wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie; pozostałe warunki mogą spełniać łącznie. b) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia ważną w okresie realizacji zamówienia, c) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. lub 2 zamówień, których łączna wartość wynosi nie mniej niż 300.000,00 zł. o podobnym charakterze, co przedmiot niniejszego postępowania, polegających na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych pkt.3, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 10, zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający dokona kwalifikacji biorąc pod uwagę liczbę wykonanych/wykonywanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług tożsamych z przedmiotem zamówienia: - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 300.000,00 zł. zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 200.000,00 zł. i mniejszej lub równej 300.000 zł - 10 pkt. - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 100.000,00 zł. i mniejszej lub równej 200.000 zł - 5 pkt. Do składania ofert zaproszeni zostaną wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli kilku wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów co uniemożliwi wyłonienie pierwszej 10, o kolejności zadecyduje wysokość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (od najwyższego do najniższego) w zakresie prowadzonej działalności wskazanej w polisie lub innym dokumencie ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są dostarczyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dotyczy podmiotów zbiorowych), g) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda zapisana strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkich załączników, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez osobę uprawnioną, lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Wniosek powinien być przygotowany w sposób zabezpieczający przed jego dekompletacją. Możliwe jest składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Sądu Okręgowego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego 5, Oddział Gospodarczy, pok. 6 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Sądu Okręgowego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego 5, Oddział Gospodarczy, pok. 6 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniami i dokumentami składać należy złożyć w formie pisemnej. Opakowanie musi być opatrzone pełną nazwą i dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) wykonawcy składającego wniosek. Opakowanie powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Sąd Okręgowy w Łodzi, Pl. Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, Oddział Gospodarczy PRZETARG OGRANICZONY - Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi Osoby upoważnione do porozumiewania się z wykonawcami: Janusz Rosiak - tel. 0-42 677-89-39 Maria Panfic - tel. 0-42 677-89-50, fax 677-89-51. Zamawiający zastrzega, iż jedyną formą kontaktów z wykonawcami jest forma pisemna

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.