eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część I) - sprawa nr 03/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Koszalin: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część I) - sprawa nr 03/14
Numer ogłoszenia: 136750 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część I) - sprawa nr 03/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego w Koszalinie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.41.10.00-4, 31.00.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, wycofanie zaproponowanego towaru z produkcji, konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy. Zmiany umowy w przypadkach ww. mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , 75-351 Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, budynek nr 3, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna czynnej Zamawiającego czynna w dni pracujące w godzinach: 7:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30 lub przesłanie pocztą na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej wysokoplastyczny, elastyczna zaprawa klejąca, rozcieńczalnik do wyrobów poliuretanowych, rozcieńczalnik do wyrobów olejno-ftalowych, rozcieńczalnik chlorokauczukowy , emulsja akrylowa do ścian i sufitów, emalia akrylowa, uszczelniacz akrylowy, silikon szklarski, uszczelniacz bitumiczny, zaprawa tynkarska do nakładania ręcznego, zaprawa murarska, zaprawa wyrównująca, farba olejno-ftalowa, emalia chlorokauczukowa do elementów stalowych i żeliwnych, gładź szpachlowa, zaprawa cementowa szpachlowa, cement, preparat konserwująco-smarujący, taśma ostrzegawcza biało-czerwona dwustronna, łaty drewniane, samozamykacz górny drzwiowy z ramieniem i płytą montażową w komplecie, wkręty do drewna z łbem stożkowym, kołek rozporowy z wkrętem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00-9, 44.83.22.00-3, 44.19.00.00-8, 44.83.10.00-4, 39.81.25.00-2, 44.81.22.10-0, 44.81.00.00-1, 44.92.11.00-3, 44.11.12.00-3, 44.19.20.00-2, 44.17.60.00-4, 44.19.11.00-6, 44.31.64.00-2, 44.53.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 2) - kraty okienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kraty okienne w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze: 86 x 126 cm - 1 szt 84 x 126 cm - 1 szt 84 x 111 cm - 3 szt 84 x 133 cm - 2 szt. 44 x 131 cm - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 3) - stolarka drzwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1 lub wyrób równoważny - 2 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 4) - czerpnia powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czerpnia powietrza typu ZS, wyposażona w nieruchome kierownice i dodatkowe zabezpieczenie wnętrza w postaci stalowej siatki przeciw ptakom. Czerpnia stalowa lakierowana proszkowo na kolor grafitowo-szary. Wymiar czerpni C x D 500 x 500 mm - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 5) - spływ betonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spływ betonowy mały o wymiarach: szerokość 400 mm, długość 300 mm, wysokość 100 mm. Kolor szary, waga 1 szt. 26 kg - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych (część 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawór napełniający gwint 3/8, zawór napełniający gwint 1/2, zawór spustowy z funkcja STOP, zawór pisuarowy czasowy zamykający, zawór czerpalny kulowy o śr 15 mm do wody pitnej, zawór czerpalny kulowy o śr 20 mm do wody pitnej, zawór kulowy kątowy wodny czerpalny z rozetą 15/10, zawór kulowy kątowy wodny czerpalny z rozetą 15/15, bateria zlewozmywakowa stojąca, jednouchwytowa głowica ceramiczna, głowica do baterii śr 15 mm do baterii dwuuchwytowej, wąż w oplocie metalowym d=15 mm do baterii natryskowej l=150 cm, słuchawka natryskowa 1-funkcyjna, perlator do baterii umywalkowej z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym, muszla ustępowa typu kompakt, rura natryskowa z uchwytem przesuwnym, rączki do baterii natryskowej i uchwyty stożkowe rury, opaska (obejma) naprawcza wykonana z żeliwa do likwidowania nieszczelności w instalacjach z rur stalowych o śr 25 mm i 32 mm i 40 mm , komplet uszczelek do baterii i syfonu umywalkowego, wylewka do baterii ściennej typu C dł. 160 mm, nakrętki pod klucz 24 mm, perlator, uszczelki, śruby do mocowania muszli ustępowej, śruby do mocowania umywalki, pakuły lniane w woreczkach 200 g, pasta do uszczelniania połączeń gwintowych w instalacjach wody pitnej, cwu, c.o., niskociśnieniowych instalacji pary wodnej itp., przedłużki mosiężne, głowica termostatyczna współpracująca z zaworem termostatycznym, zawór termostatyczny prosty o śr 15 mm z nastawą wstępna do dwururowych instalacji c. o., zawór powrotny grzejnikowy prosty o śr 15 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.41.10.00-4, 44.41.17.00-1, 44.16.32.10-5, 03.11.51.30-0, 44.83.10.00-4, 44.16.32.00-2, 44.62.11.12-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych (część 2) - palnik gazowy, demontaż starego i montaż oferowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowy palnik gazowy MAN GZ 3.1-3105-3040 E DK, Q=315-550 kW ze ścieżką gazową nie mniejszą niż Dn=65 mm i kontrolą szczelności, na gaz GZ-35, do kotła gazowego parowego, niskociśnieniowego BUDERUS GD 505 o mocy 365 kW z montażem. Montaż w budynku nr 51 w Koszalinie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92. - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujki ruchu z wyłącznikiem zmierzchowym , oprawy świetlówkowe n/t rastrowe 2x36 W, zawiesia do lamp jarzeniowych rurowe, oprawy świetlówkowe n/t rastrowe 4x18 W , oprawy jarzeniowe 2x36 W n/t z kloszem, łączniki p/t jedno i dwubiegunowe, gniazda p/t pojedyncze i podwójne z uziemieniem, wyłączniki różnicowo-prądowe P-302 25 A i P-304 40 A, wyłączniki prądu trzypolowe FR 100 A, podgrzewacz elektryczny trójfazowy przepływowy 18 KW, przewód HDGS 3 x1,5 mm2, ograniczniki przepięć typ V 25-B+C/4 1,8 kv , wago-złączki instalacyjne z zaciskiem zakleszczającym do przewodów, bezpieczniki mocy, wkładki nożowe, przyciski wyłącznika ppoż n/t hermetyczne z diodowym oznaczeniem stanu pracy, wyłącznik ppoż DPX 160 A 400/415V (kompletny z cewka wzrostową), oprawy plafoniery LED z sensorem ruchu i czujnikiem zmierzchowym, wentylatory łazienkowe z wyłącznikiem czasowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4, 31.52.00.00-7, 31.68.00.00-6, 31.21.42.00-1, 31.22.41.00-3, 31.68.20.00-0, 28.42.00.00-2, 31.21.50.00-6, 31.68.00.00-6, 31.21.13.00-1, 31.21.41.00-0, 31.21.13.10-4, 31.52.00.00-7, 29.71.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.