Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Koszalin: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część I) - sprawa nr 03/14
Numer ogłoszenia: 136750 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część I) - sprawa nr 03/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego w Koszalinie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.41.10.00-4, 31.00.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, wycofanie zaproponowanego towaru z produkcji, konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy. Zmiany umowy w przypadkach ww. mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , 75-351 Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, budynek nr 3, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna czynnej Zamawiającego czynna w dni pracujące w godzinach: 7:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30 lub przesłanie pocztą na adres Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej wysokoplastyczny, elastyczna zaprawa klejąca, rozcieńczalnik do wyrobów poliuretanowych, rozcieńczalnik do wyrobów olejno-ftalowych, rozcieńczalnik chlorokauczukowy , emulsja akrylowa do ścian i sufitów, emalia akrylowa, uszczelniacz akrylowy, silikon szklarski, uszczelniacz bitumiczny, zaprawa tynkarska do nakładania ręcznego, zaprawa murarska, zaprawa wyrównująca, farba olejno-ftalowa, emalia chlorokauczukowa do elementów stalowych i żeliwnych, gładź szpachlowa, zaprawa cementowa szpachlowa, cement, preparat konserwująco-smarujący, taśma ostrzegawcza biało-czerwona dwustronna, łaty drewniane, samozamykacz górny drzwiowy z ramieniem i płytą montażową w komplecie, wkręty do drewna z łbem stożkowym, kołek rozporowy z wkrętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00-9, 44.83.22.00-3, 44.19.00.00-8, 44.83.10.00-4, 39.81.25.00-2, 44.81.22.10-0, 44.81.00.00-1, 44.92.11.00-3, 44.11.12.00-3, 44.19.20.00-2, 44.17.60.00-4, 44.19.11.00-6, 44.31.64.00-2, 44.53.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 2) - kraty okienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kraty okienne w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze: 86 x 126 cm - 1 szt 84 x 126 cm - 1 szt 84 x 111 cm - 3 szt 84 x 133 cm - 2 szt. 44 x 131 cm - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 3) - stolarka drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi antywłamaniowe zewnętrzne DONIMET TYPU DC3.1 lub wyrób równoważny - 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 4) - czerpnia powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czerpnia powietrza typu ZS, wyposażona w nieruchome kierownice i dodatkowe zabezpieczenie wnętrza w postaci stalowej siatki przeciw ptakom. Czerpnia stalowa lakierowana proszkowo na kolor grafitowo-szary. Wymiar czerpni C x D 500 x 500 mm - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (część 5) - spływ betonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spływ betonowy mały o wymiarach: szerokość 400 mm, długość 300 mm, wysokość 100 mm. Kolor szary, waga 1 szt. 26 kg - 80 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych (część 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawór napełniający gwint 3/8, zawór napełniający gwint 1/2, zawór spustowy z funkcja STOP, zawór pisuarowy czasowy zamykający, zawór czerpalny kulowy o śr 15 mm do wody pitnej, zawór czerpalny kulowy o śr 20 mm do wody pitnej, zawór kulowy kątowy wodny czerpalny z rozetą 15/10, zawór kulowy kątowy wodny czerpalny z rozetą 15/15, bateria zlewozmywakowa stojąca, jednouchwytowa głowica ceramiczna, głowica do baterii śr 15 mm do baterii dwuuchwytowej, wąż w oplocie metalowym d=15 mm do baterii natryskowej l=150 cm, słuchawka natryskowa 1-funkcyjna, perlator do baterii umywalkowej z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym, muszla ustępowa typu kompakt, rura natryskowa z uchwytem przesuwnym, rączki do baterii natryskowej i uchwyty stożkowe rury, opaska (obejma) naprawcza wykonana z żeliwa do likwidowania nieszczelności w instalacjach z rur stalowych o śr 25 mm i 32 mm i 40 mm , komplet uszczelek do baterii i syfonu umywalkowego, wylewka do baterii ściennej typu C dł. 160 mm, nakrętki pod klucz 24 mm, perlator, uszczelki, śruby do mocowania muszli ustępowej, śruby do mocowania umywalki, pakuły lniane w woreczkach 200 g, pasta do uszczelniania połączeń gwintowych w instalacjach wody pitnej, cwu, c.o., niskociśnieniowych instalacji pary wodnej itp., przedłużki mosiężne, głowica termostatyczna współpracująca z zaworem termostatycznym, zawór termostatyczny prosty o śr 15 mm z nastawą wstępna do dwururowych instalacji c. o., zawór powrotny grzejnikowy prosty o śr 15 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.41.10.00-4, 44.41.17.00-1, 44.16.32.10-5, 03.11.51.30-0, 44.83.10.00-4, 44.16.32.00-2, 44.62.11.12-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych (część 2) - palnik gazowy, demontaż starego i montaż oferowanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowy palnik gazowy MAN GZ 3.1-3105-3040 E DK, Q=315-550 kW ze ścieżką gazową nie mniejszą niż Dn=65 mm i kontrolą szczelności, na gaz GZ-35, do kotła gazowego parowego, niskociśnieniowego BUDERUS GD 505 o mocy 365 kW z montażem. Montaż w budynku nr 51 w Koszalinie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92. - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa materiałów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujki ruchu z wyłącznikiem zmierzchowym , oprawy świetlówkowe n/t rastrowe 2x36 W, zawiesia do lamp jarzeniowych rurowe, oprawy świetlówkowe n/t rastrowe 4x18 W , oprawy jarzeniowe 2x36 W n/t z kloszem, łączniki p/t jedno i dwubiegunowe, gniazda p/t pojedyncze i podwójne z uziemieniem, wyłączniki różnicowo-prądowe P-302 25 A i P-304 40 A, wyłączniki prądu trzypolowe FR 100 A, podgrzewacz elektryczny trójfazowy przepływowy 18 KW, przewód HDGS 3 x1,5 mm2, ograniczniki przepięć typ V 25-B+C/4 1,8 kv , wago-złączki instalacyjne z zaciskiem zakleszczającym do przewodów, bezpieczniki mocy, wkładki nożowe, przyciski wyłącznika ppoż n/t hermetyczne z diodowym oznaczeniem stanu pracy, wyłącznik ppoż DPX 160 A 400/415V (kompletny z cewka wzrostową), oprawy plafoniery LED z sensorem ruchu i czujnikiem zmierzchowym, wentylatory łazienkowe z wyłącznikiem czasowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4, 31.52.00.00-7, 31.68.00.00-6, 31.21.42.00-1, 31.22.41.00-3, 31.68.20.00-0, 28.42.00.00-2, 31.21.50.00-6, 31.68.00.00-6, 31.21.13.00-1, 31.21.41.00-0, 31.21.13.10-4, 31.52.00.00-7, 29.71.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów stolarskich
- Dostawa artykułów hydraulicznych dla potrzeb SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
więcej: Len »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.