Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Otwock: Usługa sprzątania - sprzątanie powierzchni w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2 oraz w III Wydziale Rodzinnym i Nieletnich z siedzibą w Otwocku przy ul. Powstańców Warszawy 3
Numer ogłoszenia: 136766 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Otwocku , ul. Armii Krajowej 2, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778 20 56, faks 22 778 20 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania - sprzątanie powierzchni w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2 oraz w III Wydziale Rodzinnym i Nieletnich z siedzibą w Otwocku przy ul. Powstańców Warszawy 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie powierzchni w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2 oraz w III Wydziale Rodzinnym i Nieletnich z siedzibą w Otwocku przy ul. Powstańców Warszawy 3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał należycie lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie - wykaz wykonywanych zamówień.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wskazują, że posiadają personel przygotowany do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby ilość osób przewidzianych przez Wykonawcę do świadczenia usługi nie była mniejsza niż : trzy osoby , w tym jedna osoba świadcząca serwis dzienny. Jedna osoba przewidziana do serwisu dziennego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 roku (Dz. U. nr. 171 , poz. 1431) w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa i opatrzone: pieczęcią z nazwa jednostki organizacyjnej wydającej poświadczenie (w górnym , lewym rogu) i imienna pieczątka pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (w prawym, górnym rogu) ważne w okresie wykonywania umowy. Do realizacji zamówienia wykonawca skieruje osoby nie karane. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 zł., w okresie realizacji zamówienia. W przypadku krótszego okresu ubezpieczenia lub mniejszej kwoty ubezpieczenia Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia lub podwyższenia sumy ubezpieczenia przed zawarciem umowy i złoży stosowne oświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, nieotrzymania przez Zamawiającego środków budżetowych od dysponenta właściwego stopnia, koniecznych do realizacji niniejszej umowy przewiduje możliwość istotnych zmian postanowienia zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności: przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, terminu realizacji umowy, warunków płatności, osób realizacyjnych przedmiot umowy, zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający zastrzega osbie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków koniecznych do realizacji umowy od dysponenta odpowiedniego stopnia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: otwock.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Otwocku ul. Armii Krajowej 2 pok. nr. 16 05-400 Otwock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Otwocku ul. Armii Krajowej 2 pok. nr. 16 05-400 Otwock.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy 22 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawa opakowań i artykułów jednorazowych dla działu żywienia przez okres 24 miesięcy
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.