Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Wawrzeńczyce: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
Numer ogłoszenia: 136815 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, fax 0-12 2874003, 2874007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jestzimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w sezonach zimowych 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną zimowego utrzymania dróg gminnych gminy Igołomia-Wawrzeńczyce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki wymienione powyżej w ust. 1 pkt. 2) są spełnione, jeżeli: 1) warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca zrealizował roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. z ostatnich 3 lat z podaniem szczegółowej charakterystyki. 2) warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia wykonawcze niezbędne do wykonania zamówienia 3. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: 1)Formularz Ofertowy. 2)Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art. 24 ust 1i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Aktualny (tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 5)Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej 9)Lista kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia 10)Wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia tj. co najmniej: -pługo - piaskarka lub pługo - solarka 3szt. -koparko - ładowarka - 1szt. -pług wirnikowy - 1szt. -ciągnik kołowy z pługiem 2szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie minimalnej ilości w/w jednostek sprzętowych (dokumenty własności, umowy dzierżawy lub użyczenia) oraz aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów. 11)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (to jest zakończonych przed terminem składania ofert, a wykonanych nie wcześniej niż w 2002 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres wykonanych zadań w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 12)Dokumenty potwierdzające przez Zamawiających - Zleceniodawców, że zamówienia wykazane przez Wykonawcę zostały Wykonane należycie; 13)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania oraz należności - za kres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 14)Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy- wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16)Upoważnienie do podpisania oferty lub/i załączników do niej (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 17)Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57 Pok. nr 9, codziennie od pn. - pt.w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57 Sekretariat pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WAWRZEŃCZYCE
więcej: przetargi WAWRZEŃCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.