eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-21

Wrocław: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 136819 - 2008; data zamieszczenia: 21.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 1/3, 50-354 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282687, fax 071 3282687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum13.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 2 zadania: Zad.nr 1- dostawa mięsa i podrobów drobiowych; Zad.nr 2 -dostawa różnych art.spożywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.11.21.30 - Kurczęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.41.12.00 - Olej spożywczy Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.12.00 - Olej spożywczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Sprawdzenie i ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/nie spełnia z wyjątkiem ww. punktu 1.2(doświadczenie zawodowe). Doświadczenie zawodowe Wykonawcy ocenione zostanie zgodnie z poniższym wzorem, na podstawie ilości zrealizowanych przedsięwzięć A(x) o min.wartości 30 tyś.PLN brutto każde. Maksymalna ilość punktów (y) za to kryterium wynosi 20.Wykaz zrealizowanych przedsięwzięć nie moze być mniejszy niż 3, a punkty zostaną przyznane od 0-20, zgodnie z wzorem: A(x) = y, gdzie jeżeli A(x) czyli ilość zrealizowanych przez Wykonawcę przedsięwzięć wynosi: 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 to odpowiednio (y)- czyli ilość punktów przyznanych za to kryterium wynosi: 0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiajacy dopuszcza złożenie ww.dokumentów w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww.dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2) wykaz minimum 3 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: o wartości minimum 30 tyś.PLN brutto każde. Do wykazu nalezy dołączyc w ilości min. 3 - posiadane dokumenty (np.referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że wykazane prace zostaly wykonane z należytą starannością. 3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art.24 ustawy PZP. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I.1) składa dokument lub dokumeny, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul.M.Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul.M.Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i podrobów drobiowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i podrobów drobiowych: 1760 kg. Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.21.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych art.spożywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych art.spożywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich: - tłuszcze roślinne i zwierzęce(l, szt., kg) - nabiał(szt., kg) - mąki, kasze, makarony(kg) - przyprawy(szt.) - soki i napoje(szt.) - dżemy(szt.) - cukier(kg) - kawa, herbata, kakao(szt.) - ryż(kg) - koncentraty(szt.) - art.cukiernicze: ciastka, cukierki, czekolady(kg, szt.) - pieczywo: chleb, bułki, pączki(szt.) Razem : 2140 L, 3400kg, 27035 szt. Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.