Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Konin: Termomodernizacja budynków zaplecza cmentarza komunalnego w Koninie
ul. Staomorzysławska.
Numer ogłoszenia: 136843 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków zaplecza cmentarza komunalnego w Koninie ul. Staomorzysławska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjny. Termomodernizacja: - termomodernizacja ścian budynku - roboty demontażowe - roboty związane z termomodernizacją Roboty związane ze zmianą układu funkcjonalnego budynku: - roboty ogólnobudowlane - instalacja co. - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacyjna - przyłącza kanalizacji sanitarnej - klimatyzacja - instalacja elektryczna Budynek wystawienniczo -magazynowy. - termomodernizacja ścian budynku i roboty z tym związane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie ustalonoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowlanym zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj; 2.1. wykażą się wykonaniem 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.2. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości określonej w poniższym zestawieniu. 2.3. wykażą kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) i posiadającego aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Załącznik nr 2- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks tj. termomodernizcja budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks, roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Załącznik nr 3 - oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. 4. Załącznik nr 4 - oświadczenie, że Wykonawca zatrudni do wykonania pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz należy wskazać imiennie z określeniem kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy. 5. Załącznik nr 5 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jej członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. 5. Załącznik nr 6 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. 6. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. Załącznik nr 8 - w celu potwierdzenia, że oferowany system dociepleniowy będący przedmiotem zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla wbudowanych materiałów lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowany system odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 2. Załącznik nr 9 - w celu potwierdzenia, że oferowana stolarka okienna i drzwiowa będąca przedmiotem wymiany, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla zamontowanej stolarki okiennej i drzwiowej lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowana stolarka okienna i drzwiowa odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 3. Załącznik nr 10 - oświadczenie zgodne z wzorem załączonym do SIWZ o akceptacji treść wzoru umowy przekazanej w materiałach przetargowych. 4. Załącznik nr 11 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. 5. Załącznik nr 12- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna). 6. Załącznik nr 13 - Formularz cenowy i kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. 62-500 Konin ul. M.Dąbrowskiej 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 08:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. 62-500 Konin ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.