eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańRemont leśniczówki



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Żagań: Remont leśniczówki
Numer ogłoszenia: 136854 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Żagań, ul. Żarska 14, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3681950, fax 068 3773492.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśniczówki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Leśniczówki i budynku administracyjno - gospodarczego w m. Czerna m.in.: - przebudowanie pom. gospodarczego na potrzeby kotłowni tradycyjnej; - wybudowanie nowego komina z przewodami dymowym i went.; - wybudowanie ganku przed wejściem do budynku; - wykonanie zamórowań i przebić w ścianach oraz schodów do kotłowni; - wykonanie nowych pomieszczeń na poddaszu; - posadzki i malowanie pomieszczeń; - termoizolacja ścian zewnętrznych; - osiatkowanie i wklejenie materiału izolacji termicznej (np. styropian lub wełna min) - technologię określa projekt budowlany i kosztorys ofertowy - wewnętrzne instalacje wod, kan, co, cw i elektryczne; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (wewn. i zewn.); - wykonaniu oświetlenia zewnętrznego; - wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej typu (POLBRUK); - rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego; - remont budynku administracyjno - gospodarczego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Żagań: PKO BP O/Żagań 44 1020 5460 0000 5802 0042 1958 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 7,8 przed upływem terminu składania ofert. 5. Więcej informacji dotyczących wadium znajduje się w SIWZ..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczął i wykonał) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie minimum 1 takie zadanie. Zadanie musi być poparte dokumentami (referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa). Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu robót (załącznik nr 3 do oferty), referencji, protokołu odbioru robót, faktura końcowa wynika informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że zostały one wykonane należycie. D. Dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z Prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (drogowej) lub równoważnej konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy. E. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 450 000,00 zł; 2) Wykonawca wykaże posiadanie środków na rachunku bankowym, w kasie oszczędnościowo kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. F. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, złożonych wraz z ofertą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: A. Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. B. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1. A). C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1. B). D. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykaz robót) oraz dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa), potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały należycie wykonane - na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1. C. E. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykaz osób), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1 D. F. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby, które będą, kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1. D. G. W celu potwierdzenia opisanego w pkt 1. E warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 450 000,00 zł. 2) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości 100 000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów (potwierdzenie warunku określonego w pkt 1. F): 1) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: 1.osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm); 2.urzędujących członków władz osób prawnych. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert), dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: 1. spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo - akcyjna, partnerska; 2. przedsiębiorstwa państwowe; 3. spółdzielnie; 4. pozostałych podmiotów, nie wymienionych powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U z dnia 27 listopada 2002 r.). Uwaga: wg dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Zagań - ul. Żarska 14, 68-100 Żagań, pok. nr 7/8..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Żarska 14, 68-100 Żagań, - pok. nr 7/8..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.