eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolkówSpięcie sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w miejscowości Bolków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Bolków: Spięcie sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w miejscowości Bolków
Numer ogłoszenia: 136860 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50973 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spięcie sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w miejscowości Bolków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej tranzytowej łączącej sieć wodociągową w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w Bolkowie. Dokładne parametry techniczne zostały zawarte w dokumentacji technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości oznaczone nr ewidencyjnym: - Bolków obręb 2 - dz. 754/2; 754/1; 753/1; 752/1; 752/2; 747/2; 745/2; 745/1; 764/2; 770; 771/1; 769; 768/1; 767/2; 765/2; 765/1; 741/4; 739; 738/2; 737/2; 736 - Obręb Sady Dolne - dz. 116/2; 115; 114; 20; 19/2; 19/3; 8; 345/1; 345/3; 31; 33; 39; 40; 41; 42; 43/1; 6; 5 - Obręb Wolbromek - 334/2; 336; 337/1; 337/2; 587; 590; 591 Na inwestycję spięcia sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w mieście Bolków składa się: - wykonanie sieci wodociągowej tranzytowej z rur PE100 PEHD De 160 SDR17 PN10 (obszary wiejskie) - 3621,00 mb, - wykonanie sieci wodociągowej tranzytowej z rur PE100 PEHD De 160 SDR17 PN10 (obszary miejskie) - 1246,00 mb. Sieć wodociągowa wykonana zostanie z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy 160, układanych na głębokości 1,4-2,4 m. - montaż kontenerowej pompowni wody o charakterystyce: wydajność Q 40 m3/h, ciśnienie tłoczenia H = do 30 m H2O, moc N - 10 kW - 1,00 kpl - montaż węzłów połączeniowych W-1 do W-4 - 4,00 kpl - wykonanie urządzeń towarzyszących - na sieci zabudowane zostaną węzły połączeniowe, automatyczne odpowietrzniki sieciowe, hydranty p.poż. i armatura odcinająca. - wykonanie wymaganych badań, prób i odbiorów (m. in.: próby szczelności, dezynfekcję i płukanie sieci, badania fizyko-chemiczne wody) - skompletowanie dokumentacji powykonawczej. Zamówienie obejmuje pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia w trakcie budowy, założenia reperów roboczych, szczegółowych pomiarów, szkiców i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. W związku z koniecznością rozliczenia uzyskanego dofinansowania zadania ze środków Unii Europejskiej, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru robót kosztorys powykonawczy. Zadanie należy zrealizować zgodnie z projektem budowlanym-wykonawczym, wszelkimi pozwoleniami i uzgodnieniami z właścicielami gruntów oraz decyzją Starosty Jaworskiego o pozwoleniu na budowę nr 450/2013 z dnia 12 grudnia 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, - wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych, - zapoznać się z treścią wytycznych, decyzji i uzgodnień i stosować się do ich zapisów, - powierzyć nadzór nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, wskazanej w ofercie, - przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopiami uprawnień i wpisu do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, - uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonywania robót, - sporządzić plan BiOZ, którego jeden egzemplarz należy przedłożyć Zamawiającemu, - odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy, - rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy, - wykonać i zatwierdzić projekty tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach, po jednym egzemplarzu należy przedłożyć Zamawiającemu, - uzyskać zezwolenia na zajęcia pasów drogowych zgodnie z wytycznymi, - ponosić koszty zajęcia pasów drogowych, - poinformować z wyprzedzeniem właścicieli gruntu o wejściu w teren, - poinformować właścicieli gruntów o umieszczeniu urządzeń obcych na ich terenie zgodnie z wytycznymi i decyzjami oraz ponieść koszy umieszczenia, - prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją trasy przebiegu projektowanej sieci, wyznaczenie geodezyjne przyłączy w terenie oraz dokonanie geodezyjnych inwentaryzacji powykonawczej wraz z kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą), - zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót, - umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną, - prowadzić dziennik budowy, - wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej, - na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat za znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, - uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacja umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania, - utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci i urządzenia prowizoryczne, - zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, - informować Inspektora Nadzoru o terminie zakrycia robót zanikających w celu odbioru (jeżeli wykonawca nie poinformuje o tym fakcie Inspektora Nadzoru, będzie zobowiązany do odkrycia miejsca robót lub do wykonania otworów niezbędnych do zbadania jakości robót, a następnie do przywrócenia miejsca robót do stanu poprzedniego na własny koszt), fakt odbioru robót zanikających, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru, należy wpisać do dziennika budowy, - ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - prowadzić roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego pod nadzorem przedstawicieli odpowiednich służb takich jak: ZE, Zakład Gazowniczy, czy TP S.A., - na własny koszt zorganizować nadzór archeologiczny i w razie potrzeby przeprowadzić badania archeologiczne, - przekazać Zamawiającemu po zakończeniu robót dokumentację archeologiczną, - naprawić na własny koszt uszkodzone w trakcie robót instalacje w tym system melioracji i drenażu pól, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót sieci, urządzeń, elewacji budynków, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt, - po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu pierwotnego, w szczególności pasy drogowe, na tę okoliczność uzyskać od właścicieli gruntów oświadczenia o należytym uporządkowaniu terenu, - przed zgłoszeniem Zamawiającemu robót do odbioru przeprowadzić odbiory przedstawicieli poszczególnych instytucji, jeżeli tego wymagały w pismach, uzgodnieniach lub decyzjach, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru wykaz wykonanych przyłączy i przykanalików, zawierający min. nazwisko i imię właściciela posesji, nr domu, nr działki, długość odcinka, rzędne studzienek rewizyjnych, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru zestawienie wykonanych obiektów, wbudowanych urządzeń wraz z podaniem ich wartości oraz podstawowych wielkości i jednostek charakterystycznych .(np .długości, średnice, typy, parametry). Forma zestawienia winna być uzgodniona z Zamawiającym. - przekazać Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru, przed przystąpieniem do ułożenia nowej lub odtworzenia części nawierzchni drogi, na której prowadzone były roboty, protokoły z prób szczelności sieci oraz badań zagęszczenia gruntu, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 5 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą na przekroczenie potoku Sadówki zgodną z pismem znak NW-L.412212-1/1/2013 z 22.11.2013 r., - przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiot zamówienia a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbioru, protokoły szczelności sieci, protokoły płukań, dezynfekcji i badania wody, protokoły odbiorów pasów drogowych, wydruki ze zgrzewarki potwierdzające jakość wykonania każdego zgrzewu, ewentualnie protokoły zagęszczenia gruntu oraz kamerowania sieci według wskazań Inspektora Nadzoru, - wyposażyć obiekt w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej minimum 60 miesięcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość robót budowlanych wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, zajęcia pasa drogowego, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, rozruchu technologicznego, szkoleń pracowników, kosztami nadzoru i badań archeologicznych, nadzoru geodezyjnego, ewentualnymi kosztami utraty zasiewów lub wyłączenia z uprawy, kosztami badań, odbiorów, prób i działań niezbędnych do realizacji, odbioru i przekazania do użytkowania inwestycji, kosztami odtworzenia uszkodzonych przez Wykonawcę instalacji w tym systemu melioracyjnego i drenażowego pól, kosztami dokumentacji powykonawczych oraz dokumentacji dopuszczających obiekt do użytkowania. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321- Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o. o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1275426,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 648478,93

  • Oferta z najniższą ceną: 560000,15 / Oferta z najwyższą ceną: 988651,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.