To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Kraków: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach - maksymalna powierzchnia 2.500,00 m2 (w tym maksymalna powierzchnia parteru: 2.150,00 m 2, maksymalna powierzchnia piwnic: 350,00 m2) należących do mienia Gminy Miejskiej Kraków, Skarbu Państwa.
Numer ogłoszenia: 136878 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121509 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach - maksymalna powierzchnia 2.500,00 m2 (w tym maksymalna powierzchnia parteru: 2.150,00 m 2, maksymalna powierzchnia piwnic: 350,00 m2) należących do mienia Gminy Miejskiej Kraków, Skarbu Państwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach - powierzchnia maksymalna 2500 m2.. Aktualna powierzchnia do utrzymania czystości i porządku na dzień 21 marca 2011 r. wynosi Sukiennice - 2150 m2, piwnice - 0 m2. W związku z prowadzonymi pracami remontowymi i planowanymi pracami adaptacyjnymi na terenie Sukiennic powierzchnia przewidziana do utrzymania czystości i porządku może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powierzchnia przewidziana do utrzymania czystości i porządku, może ulec również zmianie ze względu na przekazanie części powierzchni przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, w zarząd, najem lub dzierżawę innemu podmiotowi. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, energii elektrycznej, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy dostęp do wody, ale tylko w okresie wiosenno-letnim, gdy temperatura powietrza w nocy przekroczy +5oC. W związku z czym Wykonawca będzie obciążany kosztami związanymi z korzystaniem z wody (rozliczenie sublicznik). Szczegółowy zakres zadań należących do Wykonawcy w ramach świadczenia usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku został wskazany w załączniku nr 1 do umowy. Załącznik nr 1 obejmuje następujące czynności: 1. Codzienne sprzątanie co najmniej 2 razy dziennie: rano do godz. 700 oraz popołudniu w godzinach od 1500 1600 . 2. Codzienne sprzątanie toalet usytuowanych w pomieszczeniach piwnicznych. 3. Sprzątanie, gromadzenie i wywóz śmieci w miejscach do tego celu przeznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami-Uchwała RMK nr C/1011/06 zmienioną Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008r. (w szczególności uwzględnienie zapisów dotyczących segregacji śmieci). 4. Opróżnianie koszy służących do gromadzenia śmieci znajdujących się na terenie obiektu dwa razy dziennie. 5. Czyszczenie 1 raz w kwartale lamp oświetleniowych wiszących w głównym ciągu komunikacyjnym oraz siatek zabezpieczających przed ptakami. 6. Gromadzenie i wywóz śmieci bytowo - komunalnych pochodzących od najemców lokali użytkowych w tym kramów znajdujących się na terenie Sukiennic(w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy dziennie), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Uchwała RMK nr C/1011/06 zmieniona Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia sposobu i harmonogramu odbioru śmieci bytowo-komunalnych oraz do prowadzenia rejestru, w którym najemca będzie potwierdzał ich odbiór. Przedmiotowy rejestr będzie okazywany na każde wezwanie Zamawiającego. 7. Czyszczenie krat zamykających halę Sukiennic minimum jeden raz w miesiącu. 8. Otwieranie i zamykanie krat rano oraz wieczorem w godzinach wskazanych przez Zamawiającego (na razie nie ma konieczności wykonywania tej czynności. Na dzień 21 marca 2011 r. czynność ta wykonywana jest przez ochronę obiektu) 9. Czyszczenie miedzianych cokolików kramów kupieckich stycznych z powierzchnią posadzki holu głównego odpowiednimi metodami oraz środkami zabezpieczającymi przed odbarwieniami. 10. W Sukiennicach Wykonawca zapewnia całodobowo serwis sprzątający - minimum 2 osoby w uniformach z logo firmy sprzątającej 11. Zachowywanie drożności dróg ewakuacyjnych oraz zabezpieczanie dostępu do urządzeń przeciw pożarowych budynku. 12. Bieżące mycie posadzek Sukiennic minimum jeden raz dziennie do godz.700 oraz bieżące mycie klatek schodowych (w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu) 13. Prowadzenie deratyzacji w piwnicach Sukiennic zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. (Uchwała RMK nr C/1011/06 zmieniona Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008r.) 14. Wykonywanie w okresach niezbędnie koniecznych, nie rzadziej niż raz na tydzień, dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń wspólnego użytku ( np. toalety). 15. Uzupełnianie braków lub naprawa uszkodzonych elementów we wnętrzach w istniejących zabezpieczeniach przed ptakami ( siatki na koszt Zamawiającego). 16. Dekorowanie w okresach świąt państwowych flagami narodowymi dostarczonymi przez Zamawiającego. 17. Bieżąca kontrola konieczności dokonywania wymiany żarówek w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe, hale i podcienia Sukiennic), natychmiastowe informowanie o takiej konieczności Zamawiającego. 18.Codzienne usuwanie ogłoszeń, reklam i tablic, które umieszczono bez zgody Zamawiającego. 19. Pisemne powiadomienie Zamawiającego o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń znajdujących się w obiekcie oraz podejmowanie doraźnych środków niezbędnych do ochrony najemców przed zagrożeniem życia i strat w mieniu; nieprzestrzeganiu przez użytkowników przepisów porządkowych, dewastacji, pogarszaniu się stanu technicznego obiektu w części wspólnego użytku i potrzebie prac konserwacyjnych lub remontowych; 20. Bieżące kontrolowanie pomieszczeń wspólnego użytku, tj. korytarzy, itp., aby nie składowano tam żadnych przedmiotów, które przeszkadzałyby w prawidłowym korzystaniu z tych pomieszczeń /dotyczy to również pomieszczeń głównych przyłączy instalacji w budynku/. 21. Dokonywanie odczytów indywidualnych liczników mediów w lokalach pozostających w zasobie Zamawiającego w terminach: 30.06.2011 i 31.12.2011 r. Przekazywanie informacji w tym zakresie Zamawiającemu do 14 dni od daty dokonania odczytu. 22. Wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie przedmiotowego budynku np. wypuszczanie gołębi zaplątanych w ochronne siatki. Wykonywanie obowiązku sprzątania i utrzymania porządku odbywać się będzie przez siedem dni w tygodniu, także w święta. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w ramach wykonywania usług określonych w ww. załączniku nr 1, do wyboru najlepszych pod względem skuteczności oraz bezpieczeństwa metod działania. Czynności określone w pkt 1 i 12 załącznika nr 1 do umowy, Wykonawca jest zobowiązany realizować przy pomocy minimum 1 maszyny czyszczącej. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.) przystosowanych do powierzchni budynków zabytkowych. Substancje i preparaty muszą być nieszkodliwe dla otoczenia, dostosowane do powierzchni. W budynku brak jest pomieszczenia, które mogłoby służyć w celu przechowywania narzędzi. Toalety (damska i męska), których dotyczy zakres utrzymania porządku i czystości w Sukiennicach, znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych. Ich łączna powierzchnia wynosi 45m2 (na chwilę obecną - marzec 2011 r. toaleta niedostępna ze względu na prowadzone prace modernizacyjne). Wywóz śmieci może odbywać się tylko samochodami o max ładowności do 1,5 tony. Wykonawca występuje na swój koszt o wyrażenie zgody na wjazd pojazdów mechanicznych na Rynek. Przyjmuje się, iż jeden lokal użytkowy (61 najemców lokali użytkowych) produkuje dziennie około 0,15 m3 śmieci bytowo-komunalnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakald Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wodna 4, 30-556 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109605,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183025,50
Oferta z najniższą ceną: 56112,50 / Oferta z najwyższą ceną: 267876,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ulicy Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ulicą Grzegórzecką, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie "Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość"
- Zieleń na Plac Bohaterów Getta! - budżet obywatelski edycja IX - prace budowlane
- Dostawa 20 sztuk łóżek drewnianych, sosnowych do Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-99/25
- Zakup i dostawa leków do chemioterapii, programów lekowych oraz pozostałych leków
- Wykonanie prac zieleniarskich tj. koszenie, grabienie wraz z wywozem traw z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Krowodrza" w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi sprzątania przed i podczas trwania regat międzynarodowych oraz usługi sprzątania pomieszczeń Oddziału Malta"
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- "Realizacja prac porządkowo-pielęgnacyjnych w ramach zadań letniego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie"
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.