eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkizorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Suwałki: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych
Numer ogłoszenia: 136896 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5653704, faks 087 5653501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych dla 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach - Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony pod względem merytorycznym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. gospodarki lub program równoważny. - Osoby skierowane na szkolenie będą posiadały zaświadczenie lekarza medycyny pracy i orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań do wzięcia udziału w kursie i wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym. - Miejsce realizacji szkolenia: Suwałki. - Szkolenie odbywać się będzie w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu ( mając na uwadze specyfikę zajęć praktycznych dopuszcza się niedotrzymanie wymogu przeciętnego 30- godzinnego wymiaru godzin szkolenia w czasie zajęć praktycznych). Godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. - Zajęcia szkoleniowe trwają od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dziennie. - Liczba godzin szkoleniowych: 67 godzin zegarowych, z tego: a/ zajęcia teoretyczne (typy wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja) - 44 godz., b/ praktyczna nauka jazdy wózkami - 15 godz., c/ moduł : wymiana butli gazowych (teoria i praktyka - 8 godz.). - Każdemu z uczestników należy zapewnić swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych; praktyczną naukę jazdy należy prowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3 osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, że osoby które aktualnie nie jeżdżą wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując zauważone błędy. - Należy stosować co najmniej 2 rodzaje wózków , w tym jezdniowy wózek podnośnikowy oraz w związku z realizacją modułu dotyczącego wymiany butli gazowej - wózek jezdniowy z napędem gazowym. - Należy zapewnić warunki szkolenia zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz zaplecze socjalne i sanitarne - Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt egzaminu zewnętrznego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego i jednokrotnego egzaminu poprawkowego. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, ołówek z gumką), harmonogram szkolenia oraz codzienny poczęstunek ( herbata , kawa, napoje zimne,ciastka)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - posiada zezwolenie na prowadzenie szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wydaną przez przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez ministra właściwego ds. gospodarki (lub instytucję równorzędną

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna zorganizowanie iprzeprowadzenie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 szkoleń, każde dla co najmniej 10 osób, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia , z podaniem nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - a także załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że szkolenia te zostały przeprowadzone należycie, podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: - przynajmniej jednej sali wykładowej, przystosowanej do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej wymagania ergonomiczne i bhp , wyposażonej w stoliki/ławki , co najmniej 14 miejsc siedzących oraz rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart. - co najmniej 2 rodzajów wózków jezdniowych, posiadających aktualne dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego , w tym jezdniowego wózka podnośnikowego oraz w związku z realizacją modułu dotyczącego wymiany butli gazowej - wózka jezdniowego z napędem gazowym oraz placu do prowadzenia zajęć praktycznych (nauki jazdy wózkami). - wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie prawnej do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: - wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 1 wykładowcę i co najmniej 1 instruktora nauki jazdy, którzy posiadają wykształcenie co najmniej średnie, posiadają wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat budowy i obsługi wózków jezdniowych i zostali przeszkoleni w zakresie metodyki nauczania przedmiotów teoretycznych oraz prowadzenia nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym w ODK w Mysłowicach lub w instytucji szkolącej równorzędnej, - instruktorzy praktycznej nauki jazdy dodatkowo powinni posiadać uprawnienia do kierowania wózkami jezdniowymi,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) program szkolenia zatwierdzony pod względem merytorycznym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach bądź program równoważny, 2) opis nadzoru wewnętrznego służącego utrzymaniu i podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, 3) wzór dokumentów (zaświadczeń, uprawnień) potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 4) wzór ankiety oceniającej szkolenie( do wypełnienia po kursie przez osoby szkolone), 5) decyzję właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia będącego przedmiotem zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca uzyskał taka akredytację, 6) inny dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości usług.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców i terminu szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach (choroba, nagły wyjazd, wypadek losowy), jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub na wyższym poziomie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71a, pokój 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 12:00, miejsce: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71a, pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.