To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Mirzec: Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce
Numer ogłoszenia: 136905 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80749 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce na działce nr ew. gr 1740 sołectwo Gadka.Zakres rzeczowy obejmuje, roboty przygotowawcze, rozbiórkowo- wyburzeniowe i budowlano - montażowe polegające na: 1. rozbiórce istniejącego budynku murowanego, parterowego remizy strażackiej wg projektu rozbiórki oraz zjazdu z drogi gminnej przeznaczonego do likwidacji, UWAGA: Z uwagi na znajdujące się w istniejącym budynku remizy OSP Gadka osprzęt, urządzenia pożarnicze, ubrania wszelkie roboty rozbiórkowe należy uzgodnić z Prezesem jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Gadce. 2. budowę nowego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscu istniejącego - wcześniej rozebranego obiektu zaprojektowanego w formie litery L. Budynek parterowy w technologii tradycyjnej z dachem wielospadowym i wieżą oraz garażem dwustanowiskowym. W obiekcie przewidziano pomieszczenia dla OSP: szatnia, wc, pomieszczenie biurowe, magazyn, garaż na dwa samochody oraz pomieszczenia ogólnodostępne dla mieszkańców; sala zebrań, pomieszczenia Koła Gospodyń Wiejskich oraz sanitariaty.Dane techniczne projektowanego budynku: powierzchnia użytkowa - 362, 64 m2 , powierzchnia zabudowy - 475, 45 m2 , kubatura budynku - 2347 m3. 3 wykonanie zjazdu na działkę od drogi gminnej nr ewid. gr. 1744, placu manewrowego oraz miejsca postojowe w ilości i 6 szt. w tym miejsce postojowe dla niepełnosprawnych. Pozostałe dane w zestawieniu powierzchni w granicach opracowania:- powierzchnia chodników i opasek - 95, 00 m2,- powierzchnia projektowanych parkingów - 80, 50 m2,- powierzchnia placu manewrowego i zjazdu - 242,00 m2,- powierzchnia zieleni - ok. 5 000 m2. 4.W ramach realizacji zadania inwestycyjnego z uwagi na zróżnicowanie poziomów terenu zachodzi konieczność wykonania niwelacji terenu pod planowaną inwestycje.5.wykonanie dokumentacji odbiorowej (dokumentacja powykonawcza, protokoły, atesty, certyfikaty itp.) 2 komplety w wersji papierowej i komplet w wersji elektronicznej.6) obsługa geodezyjna bieżąca i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych robót wraz z ewentualną dokumentacją techniczną powykonawczą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE TOM-BUD TOMASZ BISKUP
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE TOM-BUD TOMASZ BISKUP
- Przedsiębiorstwo - Usługowo - Budowlane TOM - BUD Biskup Tomasz, ul. Zagórska 45/87, 25-339 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1404866,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 937000,00
Oferta z najniższą ceną: 937000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1537776,26
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.