eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NozdrzecDostawa nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Wesoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Nozdrzec: Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Wesoła
Numer ogłoszenia: 136905 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nozdrzec , Nozdrzec 224, 36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie, tel. 013 4398020, 36, 40, faks 013 4398170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Wesoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego fabrycznie nowego, kategorii III, wyprodukowanego w 2016 r samochód o napędzie 4x4 z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem o zapłonie samoczynnym spełniającym wymogi EURO 6 o mocy 214 KW (290 KM) wykonanego i oznakowanego jako pojazd straży pożarnej na potrzeby OSP Wesoła, wyposażonego w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze pojazdu uprzywilejowanego w ruchu dla Ochotniczej Straży Pożarnej Wesoła.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • nie dotyczy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10 000,00 PLN 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r nr 116, poz730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r Nr96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dynów/Oddział Nozdrzec Nr 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Nozdrzec pok. Nr 1 (parter) 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium ( w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art., 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, także przez ten okres.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ)1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oceny złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia poszczególnych warunków dokonana zostanie na zasadzie - wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ)1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oceny złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia poszczególnych warunków dokonana zostanie na zasadzie - wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ)1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oceny złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia poszczególnych warunków dokonana zostanie na zasadzie - wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ)1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oceny złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia poszczególnych warunków dokonana zostanie na zasadzie - wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ)1.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oceny złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia poszczególnych warunków dokonana zostanie na zasadzie - wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja na dostarczony samochód - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zakres zmian (istotnych) w trybie art. 144 ust. 1 ustawy dopuszczalnych przez zamawiającego Istotne postanowienia do umowy są określone w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia działania siły wyższej lub skutkujących nieterminowym wykonaniem umowy przeszkód, które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez kompetentnego Wykonawcę w chwili składania oferty dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania. 2) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia pojazdu odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia samochodu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego; 3) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub wymogów zawartych w załączniku nr 1 do umowy; 4) w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostaw rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy oraz innych umów zawartych przez Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia inspekcji techniczno-jakościowych lub odbiorów samochodu; 5) w przypadku zmiany przepisów prawa dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień umowy lub samochodu i jego wyposażenia do nowych przepisów. 3. W przypadku wprowadzenia zmian umowy, o których umowa w ust. 2 niedopuszczalne jest, aby ich konsekwencją było zwiększenie ceny samochodu. 11 4. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję w zakresie zmiany umowy mając na uwadze czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom jego oraz Użytkownika oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nozdrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224 i na stronie internetowej www.nozdrzec.pl w zakładce przetarki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.