Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 136917 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET1 Rękawice nitrylowe L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Rękawice nitrylowe AQL 1,0-1,5, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej, posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. Mikroteksturowane .Opakowanie a 100 szt 33141420-0 op 2500 Razem PAKIET 2 Rękawice winylowe L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Rękawice L,M,S x 100 szt winylowe . długość min 240 mm, rozmiar do wyboru przez zamawiającego, bezpudrowe 33141420-0 op. 1200 Razem Pakiet 3 szkiełka L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Szkiełka nakrywkowe 18x18 x 100 szt. 33141000-0 op. 300 2 Szkiełka nakrywkowe 24x40 x 100 szt. 33141000-0 op. 100 3 Szkiełka nakrywkowe 24x50 x 100 szt. 33141000-0 op. 50 4 Szkiełka nakrywkowe 24x 60 x 100 szt. 33141000-0 op. 100 5 Szkiełka podst.1,1 szlif. matowe x 50 szt. 33141000-0 op. 200 6 Szkiełka S-Frost Plus x 50 szt. 33141000-0 op. 5 7 Szkiełka do Intry i kości.x 100szt. 33141000-0 op. 30 Razem Pakiet 4 Cewniki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Cew. do ods. gór. dr. odd. CH10-CH 20 dł. min 450mm 33141200-2 szt. 6000 2 Cew. do pod. tl. przez nos min.150 cm 33141200-2 szt. 1200 3 Kanka DOODB. 24mm x 25cm z końcówką 33141200-2 szt. 300 4 Kanka DOODB. 30mm x 40cm z końcówką 33141200-2 szt. 300 5 Zatyczki do cewn. pakowane pojedynczo, sterylne, schodkowe z motylkowym uchwytem x 100 szt 33141000-3 op. 10 6 Cewnik FOLEY 12CH-CH24, pojemność balonu max 45 ML, wykonane z lateksu obustronnie silikonowanego, podwójne opakowanie: wewnętrzne foliowe, zewnętrzne papier-folia, oznaczenie rozmiaru i pojemności balonu na cewniku, rozmiar w zależności od zapotrzebowania 33141641-5 szt. 1200 7 Worek na mocz z odpł. min. 2 L (max 2,5L) z podziałką jałowy 33141000-0 szt. 1200 8 Rękawice foliowe x 100 szt.(męskie,żeńskie) 33141000-3 op. 100 Razem Pakiet 5 dren Redon L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Dren Redon Ch16 o długości 70 cm posiadający 7otworów bocznych pakowany wyłącznie prosto( nie może być zagięty, zwinięty) 33141640-8 Szt. 200 Razem Pakiet 6 dreny Ulmera L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Dren do ran typ Ulmera ster. Od 10 CH/75 do 18 CH /75 33141640-8 Szt. 400 2 Dren do ran typ Ulmera ster. ze stalowym trocarem od 14Ch/75 perf. do 16Ch/75 na dł.12cm 33141640-8 Szt. 50 Razem Pakiet 7 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Probówko-strzykawka do oznacznia morfologii z EDTA wys. ok. 65 mm i szer.13 mm o poj 2-3ml dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 45000 2 Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wysok. ok..66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560 33124110-9 szt. 23000 3 Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml , dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur 33124110-9 szt. 300 4 Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml , szer. 13 mm i wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur XP 33124110-9 szt. 60000 5 Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys ok.130mm i szer 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy. 33124110-9 szt. 9000 6 Probówki do koagulologii z 3,2% cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6ml 33124110-9 szt. 200 7 Probówki do oznacznia morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1ml do 1,4 ml wys. ok..66mm i śr. 8 mm lub 11,5mm dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 400 8 Probówki do separacji surowicy 9ml-10ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa 33124110-9 szt. 9000 9 Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G,0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm(krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu 33124110-9 szt. 55000 10 Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 33124110-9 szt. 7000 Razem Wszystkie próbki powinny posiadać etykiety. Wszystkie pozycje od jednego producenta Pakiet 8 Kraniki i koreczki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 0,45 ?m i zatyczką 33140000-3 szt. 500 2 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty 33140000-3 szt. 800 3 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 25 cm 33140000-3 szt. 250 4 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optyvcznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 50 cm 33140000-3 szt. 500 5 Koreczek LOCK 33140000-3 szt. 6000 6 System 3-ch kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm 33140000-3 szt. 80 7 System 5-ciu kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm 33140000-3 szt. 80 8 Igła do blokad 0,6mm x 60mm 23 G x 2 2/5 x 100 szt. 33141320-9 op. 5 9 Zestaw kroplówkowy do pomp infuzyjnych firmy B.Braun,infusomat długość 145 cm 33140000-3 szt. 100 Razem Pakiet 9 Strzykawki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Strzyk. ins. 1ML z igłą x 100szt. 33141310-6 op 4 2 Strzykawka j.u. 2ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 150 3 Strzykawka j.u. 5ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 250 4 Strzykawka j.u. 10ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt 33141310-6 op 250 5 Strzykawka j.u. 20ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 350 6 Strzykawka JANET j.u. 100 ML z łącznikiem typu LUER 33141310-6 szt. 1500 7 Strzykawka tuberkulinowa x 100szt. z igła 33141310-6 op 6 Razem Pakiet 10 Igły L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Igły inj. j.u. 0,45x 16mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 2 Igły inj. j.u. 0,5x25 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 3 Igły inj. j.u. 0,6x30 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 4 Igły inj. j.u. 0,7x30 mm x 100 szt. 33141320-9 op 200 5 Igły inj. j.u. 0,8x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 300 6 Igły inj. j.u. 0,9x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 7 Igły inj. j.u. 1,1x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 8 Igły inj. j.u. 1,2x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 400 Razem Pakiet 11 przyrządy do przetaczania płynów L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Przyrząd do przet. Krwi TS - komora kroplowa ok..10 cm 33194000-6 szt. 4000 2 Przyrząd do przet. Płynów - komora kroplowa ok. 6 cm 33194000-6 szt. 12000 Razem Pakiet 12 kaniula L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu z min 4 paskami kontrastującymi ,dodatkowym portem i możliwością zastosowania mandrynów. Rozmiary : 0,9; 1,1; 1,3; 1,5; 1,7 33141220-8 szt 11000 Razem Pakiet 13 rurki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Rurka intubacyjna z mankietem pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana ) lub wykonana z materiału o zwiększonym poślizgu typu Satin Soft,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym, ze znacznikiem głębokości ,sterylna ,pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego 33141000-0 szt. 500 2 Rurka tracheostomijna z mankietem wykonana z miękkiego PCV, silikonowana, sterylna,z prowadnicą ułatwiającą wprowadzenie( dopuszcza się ruchomą ramkę z bezstopniową regulacją ), pojedynczo pakowana ,rozmiar do wyboru przez zamawiającego. W komplecie 2 tasiemki mocujące bawełniane. 33141000-0 szt. 150 3 Prowadnica do rurek intubacyjnych 33141000-3 szt. 5 4 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem rozmiar do wyboru przez zamawiającego ,sterylna ,pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana )lub wykonana z materiału o poślizgu typu Satin Soft ,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym,ze znacznikiem głębokości pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego 33141000-0 szt. 150 Razem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 7 stosuje się odpowiednio. 9. Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą na pakiety, 1, 2, 4, 7, 8, 9. 11, 12, 13 próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów) , w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zwrot próbek nastąpi na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wymagana ilość próbek: Pakiet nr 1 Poz. 1 - 1 op. rozmiar M Pakiet nr 2 Poz. 1 - 1 op. rozmiar M Pakiet nr 4 Poz. 1 - 10 szt. CH 16 Pakiet nr 7 Poz. 1 - 10 szt. Poz. 4 - 10 szt. Poz. 9 - 20 szt. Pakiet nr 8 Poz. 7 - 3 szt. Pakiet nr 9 Poz. 4 - 10 szt. Poz. 5 - 10 szt. Pakiet nr 11 Poz. 1 - 5 szt. Poz. 2 - 5 szt. Pakiet nr 12 Poz. 1 - 5 szt. rozmiar 1,3 Pakiet nr 13: Poz. 1 - 5 szt. CH 8 Poz. 4 - 2 szt. CH 9 10. Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET1 Rękawice nitrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Rękawice nitrylowe AQL 1,0-1,5, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej, posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. Mikroteksturowane .Opakowanie a 100 szt 33141420-0 op 2500 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Rękawice winylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Rękawice L,M,S x 100 szt winylowe . długość min 240 mm, rozmiar do wyboru przez zamawiającego, bezpudrowe 33141420-0 op. 1200 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 szkiełka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Szkiełka nakrywkowe 18x18 x 100 szt. 33141000-0 op. 300 2 Szkiełka nakrywkowe 24x40 x 100 szt. 33141000-0 op. 100 3 Szkiełka nakrywkowe 24x50 x 100 szt. 33141000-0 op. 50 4 Szkiełka nakrywkowe 24x 60 x 100 szt. 33141000-0 op. 100 5 Szkiełka podst.1,1 szlif. matowe x 50 szt. 33141000-0 op. 200 6 Szkiełka S-Frost Plus x 50 szt. 33141000-0 op. 5 7 Szkiełka do Intry i kości.x 100szt. 33141000-0 op. 30 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Cew. do ods. gór. dr. odd. CH10-CH 20 dł. min 450mm 33141200-2 szt. 6000 2 Cew. do pod. tl. przez nos min.150 cm 33141200-2 szt. 1200 3 Kanka DOODB. 24mm x 25cm z końcówką 33141200-2 szt. 300 4 Kanka DOODB. 30mm x 40cm z końcówką 33141200-2 szt. 300 5 Zatyczki do cewn. pakowane pojedynczo, sterylne, schodkowe z motylkowym uchwytem x 100 szt 33141000-3 op. 10 6 Cewnik FOLEY 12CH-CH24, pojemność balonu max 45 ML, wykonane z lateksu obustronnie silikonowanego, podwójne opakowanie: wewnętrzne foliowe, zewnętrzne papier-folia, oznaczenie rozmiaru i pojemności balonu na cewniku, rozmiar w zależności od zapotrzebowania 33141641-5 szt. 1200 7 Worek na mocz z odpł. min. 2 L (max 2,5L) z podziałką jałowy 33141000-0 szt. 1200 8 Rękawice foliowe x 100 szt.(męskie,żeńskie) 33141000-3 op. 100 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 dren Redon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Dren Redon Ch16 o długości 70 cm posiadający 7otworów bocznych pakowany wyłącznie prosto( nie może być zagięty, zwinięty) 33141640-8 Szt. 200 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 dreny Ulmera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Dren do ran typ Ulmera ster. Od 10 CH/75 do 18 CH /75 33141640-8 Szt. 400 2 Dren do ran typ Ulmera ster. ze stalowym trocarem od 14Ch/75 perf. do 16Ch/75 na dł.12cm 33141640-8 Szt. 50 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 System aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Probówko-strzykawka do oznacznia morfologii z EDTA wys. ok. 65 mm i szer.13 mm o poj 2-3ml dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 45000 2 Probówko-strzykawka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu o szer. 9-11,5 mm i wysok. ok..66 mm o poj. 2-3 ml. dostosowane do analizatora koagulologicznego Sysmex Ca 560 33124110-9 szt. 23000 3 Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 1,2 ml , dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur 33124110-9 szt. 300 4 Probówko-strzykawka do oznacznia biochemii z aktywatorem wykrzepiania -granulat o poj. 4-5 ml , szer. 13 mm i wys. ok.90 mm dostosowane do analizatorów Konelab , Advia Centaur XP 33124110-9 szt. 60000 5 Probówko-strzykawka do OB z 3,8% cytrynianem sodu do automatycznego odczytu o wys ok.130mm i szer 8-8,5 mm poj. 3-4 ml+ czytnik do probówek jako bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy. 33124110-9 szt. 9000 6 Probówki do koagulologii z 3,2% cytrynianem sodu -pediatryczne o poj. 1,2 do 1,6ml 33124110-9 szt. 200 7 Probówki do oznacznia morfologii z EDTA - pediatryczne o poj. 1ml do 1,4 ml wys. ok..66mm i śr. 8 mm lub 11,5mm dostowane do automatycznego podajnika w analizatorze hematologicznym Sysmex XT 2000i 33124110-9 szt. 400 8 Probówki do separacji surowicy 9ml-10ml z granulatem przeznaczone dla celów krwiodawstwa 33124110-9 szt. 9000 9 Igła systemowa 0,7/38 mm 22G, 0,8/38 mm 21G,0,9/38 mm 20G, 0,8x 25 mm(krótka),rozmiar do wyboru przy zamówieniu 33124110-9 szt. 55000 10 Adaptery umożliwiające pobranie krwi z venflonu 33124110-9 szt. 7000 Razem Wszystkie próbki powinny posiadać etykiety. Wszystkie pozycje od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Kraniki i koreczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 0,45 ?m i zatyczką 33140000-3 szt. 500 2 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty 33140000-3 szt. 800 3 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 25 cm 33140000-3 szt. 250 4 Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optyvcznym indykatorem położenia kranika otwarty/zamknięty z przedłużeniem 50 cm 33140000-3 szt. 500 5 Koreczek LOCK 33140000-3 szt. 6000 6 System 3-ch kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm 33140000-3 szt. 80 7 System 5-ciu kraników trójdrożnych z przedłużeniem min 140 cm 33140000-3 szt. 80 8 Igła do blokad 0,6mm x 60mm 23 G x 2 2/5 x 100 szt. 33141320-9 op. 5 9 Zestaw kroplówkowy do pomp infuzyjnych firmy B.Braun,infusomat długość 145 cm 33140000-3 szt. 100 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Strzyk. ins. 1ML z igłą x 100szt. 33141310-6 op 4 2 Strzykawka j.u. 2ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 150 3 Strzykawka j.u. 5ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 250 4 Strzykawka j.u. 10ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt 33141310-6 op 250 5 Strzykawka j.u. 20ML, czytelna niezmazywalna skala, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister - pack x 100szt. 33141310-6 op 350 6 Strzykawka JANET j.u. 100 ML z łącznikiem typu LUER 33141310-6 szt. 1500 7 Strzykawka tuberkulinowa x 100szt. z igła 33141310-6 op 6 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Igły inj. j.u. 0,45x 16mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 2 Igły inj. j.u. 0,5x25 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 3 Igły inj. j.u. 0,6x30 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 4 Igły inj. j.u. 0,7x30 mm x 100 szt. 33141320-9 op 200 5 Igły inj. j.u. 0,8x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 300 6 Igły inj. j.u. 0,9x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 7 Igły inj. j.u. 1,1x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 100 8 Igły inj. j.u. 1,2x40 mm x 100 szt. 33141320-9 op 400 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 przyrządy do przetaczania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Przyrząd do przet. Krwi TS - komora kroplowa ok..10 cm 33194000-6 szt. 4000 2 Przyrząd do przet. Płynów - komora kroplowa ok. 6 cm 33194000-6 szt. 12000 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 kaniula.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu z min 4 paskami kontrastującymi ,dodatkowym portem i możliwością zastosowania mandrynów. Rozmiary : 0,9; 1,1; 1,3; 1,5; 1,7 33141220-8 szt 11000 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 rurki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Rurka intubacyjna z mankietem pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana ) lub wykonana z materiału o zwiększonym poślizgu typu Satin Soft,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym, ze znacznikiem głębokości ,sterylna ,pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego 33141000-0 szt. 500 2 Rurka tracheostomijna z mankietem wykonana z miękkiego PCV, silikonowana, sterylna,z prowadnicą ułatwiającą wprowadzenie( dopuszcza się ruchomą ramkę z bezstopniową regulacją ), pojedynczo pakowana ,rozmiar do wyboru przez zamawiającego. W komplecie 2 tasiemki mocujące bawełniane. 33141000-0 szt. 150 3 Prowadnica do rurek intubacyjnych 33141000-3 szt. 5 4 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem rozmiar do wyboru przez zamawiającego ,sterylna ,pokryta substancją zwiększającą poślizg (silikonowana )lub wykonana z materiału o poślizgu typu Satin Soft ,z zaznaczonym rozmiarem na baloniku kontrolnym,ze znacznikiem głębokości pojedynczo pakowana rozmiar do wyboru przez zamawiającego 33141000-0 szt. 150 Razem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Systemy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.