eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Warszawie Rejonu w Bożej Woli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Warszawa: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Warszawie Rejonu w Bożej Woli.
Numer ogłoszenia: 136922 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Warszawie Rejonu w Bożej Woli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Warszawie Rejonu w Bożej Woli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy. 1.1. Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty -w wysokości min. 15 000 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie. 1.2. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. 2. Potencjał kadrowy. 2.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kandydat powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1) Stanowisko: Kierownik budowy; Wymagane uprawnienia (wykształcenie): do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej*);Minimalna liczba personelu: 1; Wymagane doświadczenie zawodowe: Min. 1 zadanie o podobnym zakresie robót na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. 2) Stanowisko: Majster robót; Wymagane uprawnienia (wykształcenie): Wykształcenie min. średnie techniczne; Minimalna liczba personelu: 2; Wymagane doświadczenie zawodowe: Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.2. Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa posiadającym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2. spełniają łącznie. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował (zakończył): - co najmniej 2 zadania obejmujące remonty nawierzchni na drogach klasy min. G bez względu na technologię, w ilości nie mniejszej niż 5000 m2 dla każdego zadania; - 1 zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach klasy min. G na długości min. 5 km; - 1 zadanie obejmujące wykonanie minimum 10 000 m2 nawierzchni bitumicznej typu SMA. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie powyższych warunków. Aby powyższe warunki można było uznać za spełnione, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Potencjał techniczny 4.1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie z SST a do oferty wykaże dysponowanie sprzętem wymienionym poniżej. 1. Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m - 1 sztuka; - 1,0 m - 1 sztuka; - 1,8 m - 2,00 m - 1 sztuka; 2. Recykler- zestaw do przerobu zerwanej nawierzchni - 2 sztuki; 3. Remonter typu ROSCO lub SAVALCO - 1 sztuka; 4. Zestaw do powierzchniowego utrwalenia (kombajn) - 1 sztuka; 5. Szczotki mechaniczne - 2 sztuki; 6. Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 2 sztuki; 7. Walec ogumiony - min. 6 ton - 1sztuka; 8. Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg - 1 sztuka; 9. Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min. 160 Mg/h wyposażona w min. 5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza*) - 1 sztuka; 10. Układarka mieszanki mineralno bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską. - 1 sztuka; 11. Skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 sztuka; 12. Koparka o poj. Łyżki min. 0,25 m3 - 1 sztuka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4.1. spełniają łącznie. 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 Instrukcji dla Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: I. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Oświadczenie. (3) Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. (5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie (4) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.3. Instrukcji dla Wykonawców Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. (7) Wykaz sprzętu, jakim Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 Instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. (8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. (7), Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII pietro, pokój nr 713; adres strony internetowej: www.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII pok. 713..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.