eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójRewitalizacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Połczynie-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Połczyn-Zdrój: Rewitalizacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Połczynie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 136934 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54726 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Połczynie-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rewitalizacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Połczynie-Zdroju. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1. Renowację drenowania w Parku Zdrojowym - ETAP I (Dział 1 i 2) a) drenowanie ceramiczne sączkami ceramicznymi o średnicy 7,5cm na głębokości 0,8m o łącznej długości 791 mb., b) wykonanie zbieraczy ceramicznych o średnicy 10-12,5cm układanych na głębokości 1,3m o łącznej długości 93mb., c) rozstaw drenowania 11-19m, d) zabezpieczenie sączków żużlem i geotkaniną typu Geolon PP 15 lub inną o równoważnych (nie gorszych) parametrach technicznych o łącznej długości 791mb., e) zabezpieczenie zbieraczy żużlem i geotkaniną typu Geolon PP 15 lub inną o równoważnych (nie gorszych) parametrach technicznych o łącznej długości 93mb., f) mechaniczne czyszczenie kanałów rurowych istniejących w obrębie prowadzonych robót o średnicach: - de 150 o łącznej długości 257mb., - de 250 o łącznej długości 42mb., - de 300 o łącznej długości 184mb. 2. Wymianę nawierzchni alei parkowej nr 3 wraz z podbudową w Parku Zdrojowym w Połczynie-Zdroju a) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych grubości 15cm typu trylinka na pow. 1440m2 wraz z podbudową, b) rozebranie istniejących krawężników betonowych na długości 750mb., c) wykonanie nowej podbudowy na pow. 1440m2, d) wykonanie obrzeży betonowych 30x8 cm na długości 720mb.oraz krawężników z cegły klinkierowej o grub. 25cm na długości 732mb., e) wykonanie nawierzchni alei z płyt grysowych o wym. 40x40x5cm na podsypce cem.-piaskowej na pow. 504m2, f) wykonanie nawierzchni alei z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 14cm na podsypce piaskowej stabilizowanej cementem na pow. 378m2, g) wykonanie nawierzchni alei z kostki brukowej betonowej typu starobruk lub innej o równoważnych(nie gorszych) parametrach technicznych grub. 8cm na podsypce cem.- piaskowej na pow. 378m2, h) wykonanie odwodnienia nawierzchni - studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe -16szt., - rurki drenarskie de 10cm na długości 720,00 mb. 3. Remont i modernizację sieci oświetleniowej wzdłuż alei parkowej nr 3 a) ułożenie kabli energetycznych o łącznej długości 414mb. b) ustawienie 22szt. lamp oświetleniowych (Obwód 4 - lampy od S4/1 do S4/14 oraz Obwód 1 - lampy od S1/1 do S1/8), c) montaż szafki rozdzielczej - 1 szt. Aby nadać parkowi stylowy wygląd należy zainstalować latarnie, które wyglądem będą współgrać zarówno istniejącymi lampami parkowymi zamontowanymi w alejce środkowej, z architekturą zieleni, jak i z architekturą pobliskich pawilonów uzdrowiskowych należących do Uzdrowiska Połczyn S.A. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonywania robót budowlanych należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się ze SIWZ, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz ewentualnie terenem budowy, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlano-instalacyjnych i montażowych należy sprawdzić wymiary projektowe ze stanem faktycznym na budowie. Instalacje i montaż urządzeń wykonywać zgodnie z normami, warunkami technicznymi i wytycznymi montażowymi określonymi przez producentów montowanych urządzeń. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - wykonanie przedmiotu umowy, - jakość wykonanych robót budowlanych, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.12.41.00 - Drenaże 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany na podstawie umowy UDA-WND-RPZP.05.05.01-32-044/11-00 z dnia 8 maja 2012 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Oś priorytetowa 5 Turystyka, Kultura i Rewitalizacja Działanie 5.5. Rewitalizacja Poddziałanie 5.5.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH PRIN JACEK ZADKA, UL. LEŚNA 20, 78-132 GRZYBOWO, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1454545,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 511496,36

  • Oferta z najniższą ceną: 511496,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1034543,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.