eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11 w Warszawie, w okresie 01.07.2016r. ÷ 30.06.2017r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Warszawa: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11 w Warszawie, w okresie 01.07.2016r. ÷ 30.06.2017r.
Numer ogłoszenia: 136942 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy , ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 11, 02-366 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3261515, faks 223261510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11 w Warszawie, w okresie 01.07.2016r. ÷ 30.06.2017r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11 w Warszawie w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe Przez Wykonawcę Operatora rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki nie rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, Gabaryt A to przesyłki o wymiarach MINIMUM wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm MAKSIMUM żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokość 20mm, długość 325mm, szerokość 230mm, paczki o wymiarach MINIMUM wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm MAKSIMUM żaden z wymiarów nie może przekroczyć długość 600mm, szerokość 500mm, wysokość 3000mm,GABARYT B to przesyłki o wymiarach MINIMUM jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20mm lub długość 325 lub szerokość 230mm,MAKSIMUM suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów długość nie może przekroczyć 600mm,paczki o wymiarach MINIMUM jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm , szerokość 500mm, wysokość 300mm, MAKSIMUM suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm.Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją?2mm. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki najszybszej kategorii, 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą. Paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.Wykonawca będzie zapewniał doręczanie przesyłek krajowych, z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez Operatora Wyznaczonego lub innym rozporządzeniu w tej sprawie, wydanym na podstawie ustawy Prawo pocztowe .W ramach świadczenia usług pocztowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem obioru Wykonawca będzie realizował doręczanie tych przesyłek z zachowaniem terminów, trybów i na zasadach, określonych w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1996r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego ,ustawy z dnia 29 grudnia 2012r. Prawo pocztowe .Mając na uwadze specyfikę wykonywanych zadań Zamawiający przewiduje, iż z generowanych przesyłek listowych doręczanie pism urzędowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w trybie przepisów ustawy KPA, stanowi ok.70 % całości wysyłanej korespondencji. Dla ww przesyłek wymagane jest potwierdzenie ich nadania z mocą dokumentu urzędowego, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 29 grudnia 2012r. Prawo pocztowe.Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu pocztowej książki nadawczej. Przesyłki nie rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarz. po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia osobnego wykazu przesyłek wymagających nadania u Operatora Wyznaczonego lub ich oznakowania w określony sposób- w celu wydzielenia i nadania przez Wykonawcę u Operatora Wyznaczonego. Przesyłki odbierane będą przez Wykonawcę z Kancelarii PINB dla m. st. W-wy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11 w W-wie, 5 x w tygodniu w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach między 14.30 a 15.00. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego.Zamawiający będzie wysyłał korespondencję tylko i wyłącznie w imieniu własnym. W każdej sytuacji Zamawiający będzie nadawcą. Zamawiający nie dopuszcza wielokrotności nadań. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczenia i doręczenia, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia i dokumentu tożsamości. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy nie dopuszcza się również przepakowywania przesyłek przez Wykonawcę.Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków Potwierdzenia odbioru w celu doręczenia przesyłek na zasadach , określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego i innych druków ZPO dostarczanych przez Operatora. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. W przypadku,gdy adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww terminie Wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie jest zwracana Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w kraju co najmniej jedną stałą placówką pocztową, znajdującą się na terenie każdej dzielnicy miast z wydzielonymi dzielnicami gmin miejskich, miejsko wiejskich oraz wiejskich czynną minimum we wszystkie dni robocze min. 5 razy w tygodniu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. Kopię należy załączyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać (w wykazie usług, który zostanie załączony do oferty), iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto dla każdej usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań. w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - kryterium społeczne - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinb.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy ul.Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11 02-366 Warszawa pokój 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy ul.Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11 02-366 Warszawa pokój 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.