eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosów LackiDemontaż i utylizacja płyt azbestowo- cementowych z terenu Gminy Kosów Lacki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Kosów Lacki: Demontaż i utylizacja płyt azbestowo- cementowych z terenu Gminy Kosów Lacki
Numer ogłoszenia: 136962 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kosów Lacki , ul. Kolejowa 2, 08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie, tel. 025 7879105, faks 025 7879038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż i utylizacja płyt azbestowo- cementowych z terenu Gminy Kosów Lacki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : 1. Demontażu pokryć dachowych zwierających azbest z budynków i budowli znajdujących się na terenie gminy Kosów Lacki, transporcie i utylizacji powstałych odpadów. 2. Zebranie wyrobów zawierających azbest , pochodzących z demontażu pokryć dachowych, złożonych na posesjach zlokalizowanych na terenie gminy Kosów Lacki, ich transporcie i utylizacji. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w ramach realizacji zamówienia wynosi ok. 9 745 m2, w tym z demontażem - 850 m2, bez demontażu -ok. 8 895 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy udokumentowania posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia i uzna ,że Wykonawca posiada uprawnienia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Pzp . Wzór oświadczenia stanowi załacznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w formule spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli w przedstawionym wykazie głównych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającym rodzaj wykonanych robót ,wartość każdej z nich oraz datę i miejsce wykonania, wykaże realizację co najmniej jednej usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł oraz załączy przynajmniej dla tej usługi poświadczenie podmiotu na rzecz którego wskazana usługa była wykonywana , że została ona wykonana należycie. Na podstawie § 9 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane ( Dz. U. 2013 poz.231) Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu możliwość złożenia zamiast poświadczeń innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane nalezycie . W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonawca wykonywał usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania do nich w/w poświadczeń. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu w formule spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy udokumentowania dysponowania potencjałem technicznym i uzna ,że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie świadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Pzp . Wzór oświadczenia stanowi załacznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w formule spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. (Dz.U. nr 216 poz. 1824). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w formule spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia jeżeli udokumentuje , że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu zgodnie z SIWZ w formule spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ma obowiązek wskazać w wykazie głównych usług realizację co najmniej jednej usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł oraz załączy przynajmniej dla tej usługi poświadczenie podmiotu na rzecz którego wskazana usługa była wykonywana , że została ona wykonana należycie.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa na formularzu zgodnie z zała nr 1 do SIWZ 2. Parafowany projekt umowy 3 Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych 4.Oświadczenie, że osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają odpowiednie przeszkolenie bhp przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. (Dz.U. nr 216 poz. 1824) wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Strony ustalają następujący zakres dopuszczalnych zmian : 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne lub inne niemożliwe do przewidzenia okoliczności niezawinione przez Zamawiającego ani Wykonawcę uniemożliwiające realizację usługi b) klęski żywiołowe; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 3) Zmiany organizacji spełnienia świadczenia usługi w zakresie: a) zmiana szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu umowy; b) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót; 4) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana ilości zamówionych rodzajów usług określonych w §1 ust.2 oraz wysokości wynagrodzenia ryczałtowo-ilościowego określonego w §2 ust.1 i 2 umowy z zachowaniem niezmienności cen jednostkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kosowlacki.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki 08-330 Kosów Lacki ul. Kolejowa 2 pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki 08-330 Kosów Lacki ul. Kolejowa 2 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowanie ze środków Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu usuwania i unieszkodliwiania azbestu na terenie województwa mazowieckiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.