eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont korytarzy wraz z wymianą posadzek i instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Zespołu Szkół nr 11 we Wrocławiu przy ulicy Grochowej 36-38

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Wrocław: Remont korytarzy wraz z wymianą posadzek i instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Zespołu Szkół nr 11 we Wrocławiu przy ulicy Grochowej 36-38
Numer ogłoszenia: 136965 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy wraz z wymianą posadzek i instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Zespołu Szkół nr 11 we Wrocławiu przy ulicy Grochowej 36-38.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy wraz z wymianą posadzek na parterze w budynku B w Zespole Szkół nr 11 przy ul. Grochowej 36-38 we Wrocławiu, mający na celu poprawę stanu technicznego korytarzy w budynku szkoły oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowania.Zakres zamówienia obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej jako Etap III oraz roboty przewidziane do wykonania w poziomie I piętra budynku A i B: 1). Roboty określone w dokumentacji projektowej jako Etap III: 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż istniejących boksów szatniowych - demontaż istniejących osłon grzejnikowych - demontaż obudowy na słupie przy sekretariacie - demontaż lustra na ścianie, tzw. balkonika betonowego i stalowej barierki w korytarzu przy sekretariacie - demontaż (oraz ponowny montaż) skrzydeł drzwiowych dzielących korytarze i wydzielających wiatrołap - demontaż kiosku pod schodami - obcięcie równo ze ścianą podparapetową istniejących parapetów lastrikowych w oknach przy schodach - skucie cokołów biegnących wzdłuż korytarzy - skucie istniejącej posadzki lastrikowej i z płytek ceramicznych wraz z warstwami podłogowymi (do gruntu) na korytarzach i w wiatrołapie - usunięcie istniejącej posadzki z PCV wraz z warstwami podłogowymi na korytarzu - skucie posadzki z płytek lastrikowych wraz z warstwami podłogowymi (do gruntu) przed sanitariatami - rozbiórka istniejących kanałów podposadzkowych - rozbiórka instalacji wodociągowych i c.o. biegnących w kanałach podposadzkowych - zeszlifowanie w sali logopedy (parter część B) istniejącej farby wykończającej posadzkę - rozebranie w sali komputerowej (I piętro część A) istniejącej posadzki z parkietu 1.2. Roboty budowlane: - wykonanie nowych podłóg na gruncie w korytarzach parteru budynku B - wykonanie warstw podkładowych i wyrównawczych pod nowe posadzki z wykładziny PVC oraz ceramiczne - wykonanie posadzek ceramicznych w wiatrołapie - wykonanie posadzek z wykładziny homogenicznej PVC w korytarzach parteru budynku B oraz w sali logopedy (parter bud. B) i sali komputerowej (I piętro bud. A) - częściowe uzupełnienia tynków w miejscach zlikwidowanych boksów szatniowych oraz zniszczonych w miejscu prowadzenia robót - osadzenie parapetów renowacyjnych PVC na istniejące zachowane parapety lastrykowe - wykonanie obudów pionowych z płyt GK wodoodpornych na konstrukcji stalowej na wykonanych instalacjach wodociągowych i c.o. - wykończenie płytkami ceramicznymi ścian parapetowych w oknach wzdłuż schodów - lokalna naprawa i wzmocnienie posadzek w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B wraz z ułożeniem wykładziny homogenicznej PVC - o powierzchni łącznej ok. 32m2 1.3. Roboty instalacyjne: - demontaż grzejników z rur ożebrowanych wraz z gałązkami i armaturą - demontaż instalacji wodociągowych (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji) oraz instalacji c.o. prowadzonych w kanałach technologicznych - wykonanie nowych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz przyłączenie do instalacji istniejących - wykonanie nowych instalacji c.o. - wykonanie powłok malarskich na wykonanych instalacjach - montaż nowych grzejników wraz z gałązkami i armaturą - wykonanie izolacji termicznej instalacji 1.4. Roboty wykończeniowe: - Wykonanie powłok malarskich na ścianach, w miejscach zlikwidowanych boksów szatniowych oraz w miejscach (w kolorach - jak istniejących) - naprawa powłok malarskich zniszczonych w miejscu prowadzenia robót (w kolorach - jak istniejących) - wykonanie powłok malarskich na wykonanych obudowach GK - wykonanie i montaż obudów grzejników 2). Wybrane roboty przewidziane do wykonania w poziomie I piętra budynku A i B: 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - lokalne usunięcia posadzki w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B - do warstw stropu falistego - o powierzchni łącznej ok. 32m2 2.2. Roboty budowlane: - lokalna naprawa i wzmocnienie posadzek w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B wraz z ułożeniem wykładziny homogenicznej PVC - o powierzchni łącznej ok. 32m2 - wykonanie obudów poziomych z płyt GK wodoodpornych na konstrukcji stalowej na wykonanych instalacjach wodociągowych i c.o. 2.3. Roboty wykończeniowe: - wykonanie powłok malarskich na wykonanych obudowach GK - naprawa powłok malarskich zniszczonych w miejscu prowadzenia robót (w kolorach - jak istniejących).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane lub usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego,zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2300,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią wykonawcy, którzy : w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie, lub przebudowie wnętrz budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity -Dz.U. z 2006 r. Nr 156,poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi n/w specjalności, uzyskanych przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo budowlane, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacji sanitarnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1).Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. (wzór 1. A) 2). Dowód wniesienia wadium 3). Pełnomocnictwo W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4).W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono w rozdziale XV ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersję papierową siwz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15 A lub za zaliczeniem pocztowym...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 53-135 Wrocław ul. Januszowicka 15 A (kancelaria -parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.