Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Wrocław: Remont korytarzy wraz z wymianą posadzek i instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Zespołu Szkół nr 11 we Wrocławiu przy ulicy Grochowej 36-38
Numer ogłoszenia: 136965 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy wraz z wymianą posadzek i instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Zespołu Szkół nr 11 we Wrocławiu przy ulicy Grochowej 36-38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy wraz z wymianą posadzek na parterze w budynku B w Zespole Szkół nr 11 przy ul. Grochowej 36-38 we Wrocławiu, mający na celu poprawę stanu technicznego korytarzy w budynku szkoły oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowania.Zakres zamówienia obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej jako Etap III oraz roboty przewidziane do wykonania w poziomie I piętra budynku A i B: 1). Roboty określone w dokumentacji projektowej jako Etap III: 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż istniejących boksów szatniowych - demontaż istniejących osłon grzejnikowych - demontaż obudowy na słupie przy sekretariacie - demontaż lustra na ścianie, tzw. balkonika betonowego i stalowej barierki w korytarzu przy sekretariacie - demontaż (oraz ponowny montaż) skrzydeł drzwiowych dzielących korytarze i wydzielających wiatrołap - demontaż kiosku pod schodami - obcięcie równo ze ścianą podparapetową istniejących parapetów lastrikowych w oknach przy schodach - skucie cokołów biegnących wzdłuż korytarzy - skucie istniejącej posadzki lastrikowej i z płytek ceramicznych wraz z warstwami podłogowymi (do gruntu) na korytarzach i w wiatrołapie - usunięcie istniejącej posadzki z PCV wraz z warstwami podłogowymi na korytarzu - skucie posadzki z płytek lastrikowych wraz z warstwami podłogowymi (do gruntu) przed sanitariatami - rozbiórka istniejących kanałów podposadzkowych - rozbiórka instalacji wodociągowych i c.o. biegnących w kanałach podposadzkowych - zeszlifowanie w sali logopedy (parter część B) istniejącej farby wykończającej posadzkę - rozebranie w sali komputerowej (I piętro część A) istniejącej posadzki z parkietu 1.2. Roboty budowlane: - wykonanie nowych podłóg na gruncie w korytarzach parteru budynku B - wykonanie warstw podkładowych i wyrównawczych pod nowe posadzki z wykładziny PVC oraz ceramiczne - wykonanie posadzek ceramicznych w wiatrołapie - wykonanie posadzek z wykładziny homogenicznej PVC w korytarzach parteru budynku B oraz w sali logopedy (parter bud. B) i sali komputerowej (I piętro bud. A) - częściowe uzupełnienia tynków w miejscach zlikwidowanych boksów szatniowych oraz zniszczonych w miejscu prowadzenia robót - osadzenie parapetów renowacyjnych PVC na istniejące zachowane parapety lastrykowe - wykonanie obudów pionowych z płyt GK wodoodpornych na konstrukcji stalowej na wykonanych instalacjach wodociągowych i c.o. - wykończenie płytkami ceramicznymi ścian parapetowych w oknach wzdłuż schodów - lokalna naprawa i wzmocnienie posadzek w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B wraz z ułożeniem wykładziny homogenicznej PVC - o powierzchni łącznej ok. 32m2 1.3. Roboty instalacyjne: - demontaż grzejników z rur ożebrowanych wraz z gałązkami i armaturą - demontaż instalacji wodociągowych (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji) oraz instalacji c.o. prowadzonych w kanałach technologicznych - wykonanie nowych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz przyłączenie do instalacji istniejących - wykonanie nowych instalacji c.o. - wykonanie powłok malarskich na wykonanych instalacjach - montaż nowych grzejników wraz z gałązkami i armaturą - wykonanie izolacji termicznej instalacji 1.4. Roboty wykończeniowe: - Wykonanie powłok malarskich na ścianach, w miejscach zlikwidowanych boksów szatniowych oraz w miejscach (w kolorach - jak istniejących) - naprawa powłok malarskich zniszczonych w miejscu prowadzenia robót (w kolorach - jak istniejących) - wykonanie powłok malarskich na wykonanych obudowach GK - wykonanie i montaż obudów grzejników 2). Wybrane roboty przewidziane do wykonania w poziomie I piętra budynku A i B: 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - lokalne usunięcia posadzki w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B - do warstw stropu falistego - o powierzchni łącznej ok. 32m2 2.2. Roboty budowlane: - lokalna naprawa i wzmocnienie posadzek w korytarzach w poziomie I piętra budynku A oraz B wraz z ułożeniem wykładziny homogenicznej PVC - o powierzchni łącznej ok. 32m2 - wykonanie obudów poziomych z płyt GK wodoodpornych na konstrukcji stalowej na wykonanych instalacjach wodociągowych i c.o. 2.3. Roboty wykończeniowe: - wykonanie powłok malarskich na wykonanych obudowach GK - naprawa powłok malarskich zniszczonych w miejscu prowadzenia robót (w kolorach - jak istniejących).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane lub usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego,zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2300,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią wykonawcy, którzy : w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie, lub przebudowie wnętrz budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity -Dz.U. z 2006 r. Nr 156,poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi n/w specjalności, uzyskanych przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo budowlane, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacji sanitarnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1).Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. (wzór 1. A) 2). Dowód wniesienia wadium 3). Pełnomocnictwo W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4).W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono w rozdziale XV ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersję papierową siwz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15 A lub za zaliczeniem pocztowym...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 53-135 Wrocław ul. Januszowicka 15 A (kancelaria -parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.