To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Warszawa: Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 136983 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102517 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku przedszkola - wolnostojący, niepodpiwniczony - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkola przewidziano 12 oddziałów - każdy oddział z własnym zapleczem sanitarnym i magazynowym dla obsługi 25 dzieci. Obiekt wyposażony będzie w salę wielofunkcyjną, salę sensoryczną i salę polisensoryczną, szatnie dla 300 dzieci oraz zaplecze administracyjne, gastronomiczne i techniczne. Budynek będzie wyposażony w przyłącza wodno-kanalizacyjne, prądu, teletechniczne, gazu, ciepłownicze. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnego źródła energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 11kW (11 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci pompy ciepła powietrze-woda, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 11 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 11 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW . Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i koncepcję architektoniczną. Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: -opracowanie kompleksowego pełnobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i niezbędnymi uzgodnieniami, -opracowanie projektów przyłączy, -rozwiązanie sposobu przygotowania gruntu wraz z posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placów zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń załączonych do PFU, -uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, -opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), -opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, -opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, -przygotowanie kompletnych wniosków o wyłączenie gruntu z produkcji rolnej, -weryfikacja i ewentualna aktualizacja badań geotechnicznych podłoża, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, -uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz -zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, -opracowanie szczegółowego projektu technologii żywienia na bazie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, -opracowanie projektu wykonawczego z kompleksowym wyposażeniem, -opracowanie przedmiarów robót, -opracowanie kosztorysów inwestorskich, -opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, -sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczną oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. Opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD w formacie PDF. Dokumentację dotycząca informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) należy przekazać Zamawiającemu w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1 przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie tymczasowe placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i - - użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy - ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 1 przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw oraz rozbiórkę i wywóz istniejących naniesień oraz gruzu, ziemi i śmieci z terenu objętego realizacją, 2 uzupełnienie inwentaryzacji zieleni z Programu Funkcjonalno-Użytkowego i opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki oraz złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu 3 Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów ze zgodą na wycinkę w okresie lęgowym, budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan. (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji siły i sterowania, instalacji uziemiającej, instalacji napięcia gwarantowanego, instalacji odgromowej dla urządzeń montowanych na dachu budynku, systemu ochrony przed skutkami przepięć i porażenia prądem oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, c) wykonanie instalacji teletechnicznych: instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), instalacji sieci LAN (sieć komputerowa), instalacji Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadu (SSWiN), instalacji Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), instalacji wideofonowej oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d) wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu instalacja pompy ciepła powietrze-woda, e) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe obiektu, f) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, g) wycinkę kolidujących drzew, h) zagospodarowanie terenu w tym: - odwodnienie terenu, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, i) budowa przyłącza wodociągowego, j) budowa przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną, k) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, l) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, m) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 2) wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr 10a do SIWZ/nr 2 do PFU. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektonicznej, c) Wzorze umowy. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej za pomocą znaków towarowych, patentów lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień określonych w SIWZ i w § 1 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DORBUD S.A., ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12356646,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9480000,00
Oferta z najniższą ceną: 9480000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11988810,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.