Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi.
Numer ogłoszenia: 136986 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace prowadzone będą na 5 odcinkach dróg krajowych na terenie Miasta oraz na 2 rondach zlokalizowanych w ciągach tych dróg. Zakres prac obejmie frezowanie nawierzchni (na grubość od 5 do 10 cm) na pow. ok. 86 778 m2, odtworzenie podbudowy na powierzchni 1 500 m2 i wykonanie, w większości przypadków, dwóch warstw bitumicznych. Na każdej drodze zakres prac obejmuje odtworzenie oznakowania poziomego oraz regulację armatury wod. - kan.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę: część 1 - 42.000,00 zł, część 2 - 33.000,00 zł, część 3 - 7.000,00 zł, część 4 - 9.000,00 zł, część 5- 12.000,00 zł, część 6 - 2.000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1.Potencjał ekonomiczny: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 zł. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z kwotą określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: dysponuje, co najmniej 1 osobą na stanowisko kierownika robót: - drogowych, która winna posiadać wymagane przez ustawę Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do pełnienia w/w samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla w/w robót. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2.3. Potencjał techniczny: Dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi w tabeli poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp. Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 60 Mg/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania. 1 szt. 2. Frezarka do nawierzchni bitumicznej o szer. maks. 2,0 m 1 szt. 3. Samochód samowyładowczy min. 5 t 3 szt. 4. Samochód samowyładowczy z przykryciem lub termos do przewożenia mas bitumicznych 3 szt. 5. Układarka masy bitumicznej o szer. rozkładania 6,0 m 1 szt. 6. Walec wibracyjny stalowy średni 1 szt. 7. Walec wibracyjny stalowy ciężki 1 szt. 8. Walec ogumiony 1 szt. 9. Skrapiarka do emulsji asfaltowej 1 szt. W przypadku składania oferty na więcej niż dwie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania. - dysponuje sprzętem o którym mowa w pkt 2-9 tabeli w ilości dwukrotnie większej. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na frezowaniu i wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2., 2.3. i 2.4. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu (określone w pkt. 1.) 4.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 4.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 4. 4.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4.1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie określonym powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 musi złożyć każdy Wykonawca, natomiast oświadczenie o którym mowa w pkt 4.1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich wykonawców. 4.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku: Potencjał ekonomiczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z wymogami pkt. 2.1). - Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.2.) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu: - uprawnień budowlanych, - aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Potencjał techniczny: Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca ( zgodnie z wymogami pkt 2.3.) - zgodnie z Formularzem Nr 6. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.4.) - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 217..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 220..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zakończenie: Część 1, 2 - w ciągu 56 dni od daty przekazania terenu. Część 3 - w ciągu 21 tygodni od daty przekazania terenu. Część 4, 5 - w ciągu 28 tygodni od daty przekazania terenu. Część 6 - w ciągu 14 tygodni od daty przekazania terenu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga krajowa nr 71.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na całej jezdni na odc. od km 7+855 do km 11+297 na odc. przejścia przez Łódź. Powierzchnia nakładki: 29.298 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Paderewskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na jezdni południowej od Ronda Lotników Lwowskich do ul. Rzgowskiej oraz pętli autobusowej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu z ul. Karpacką, oraz jezdni północnej ul. Rzgowskiej do ul. Ciołkowskiego. Powierzchnia nakładki: 28.000 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.52-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rondo Lotników Lwowskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na całej szerokości jezdni Ronda Lotników Lwowskich z wyłączeniem powierzchni międzyszynowych. Powierzchnia nakładki: 4.000 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Pabianicka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na jezdni wschodniej na odc. od ul. Rudzkiej do ul. 3 - go Maja. Powierzchnia nakładki: 11.100 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.52-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Śmigłego-Rydza oraz Rondo Broniewskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na jezdni zachodniej od ul. Dąbrowskiego do Ronda Broniewskiego oraz na Rondzie Broniewskiego wyłączeniem powierzchni międzyszynowych. Powierzchnia nakładki: 11.500 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ul. Rzgowska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na jezdni wschodniej na odc. od ul. Dachowej (zjazd na pętlę autobusową) do ul. Mazurskiej (do nowej nakładki) Powierzchnia nakładki: 2.880 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Kożuchów"
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.